اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

شوستر:‌ بارسلونا بیش از هر زمانی به مسی وابسته است

ستاره اسبق بارسلونا و رئال مادرید به تمجید از مسی پرداخت و بازی‌های بایرن مونیخ، اتلتیکومادرید و لایپزیگ را تحلیل کرد.

شوستر:‌ بارسلونا  بیش از هر زمانی به مسی وابسته است

به گزارش خبرگزاری فارس، فرداشب در یکی از مهمترین بازی‌های فصل فوتبال اروپا، در چارچوب یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا و بایرن مونیخ در لیسبون به مصاف هم خواهند رفت.

بارسلونا این فصل با مربیگری والورده و پس از آن کیکه ستین قدرت سابق را ندارد و کار سختی مقابل باواریایی‌ها خواهد داشت.

به همین منظور برند شوستر، ستاره سابق بارسلونا و رئال مادرید و سرمربی کهکشانی‌ها در سال 2007 به تحلیل بارسای کنونی پرداخت.

شوستر در مصاحبه با بیلد آلمان گفت: بارسلونا بیش از هر زمان دیگری به مسی وابسته است. مسی می‌تواند بازی را با اختیار و توان خود به نفع بارسلونا رقم زند. لئو این کیفیت را دارد که مقابل بایرن مونیخ گلزنی کند.

وی ادامه داد: برای بارسلونا این فصل 2 امکان وجود دارد. یا اینکه مسی گل بزند یا بازیکنان دیگر یک بازی حرفه‌ای بدون توپ انجام دهند.

شوستر همچنین به تمجید از بایرن مونیخ پرداخت و گفت: شیوه بازی آنها در لیگ قهرمانان اروپای این فصل به قدری خوب بوده که به نظرم یکی از کاندیداهای قهرمانی هستند.

بازیکن سابق تیم ملی آلمان همچنین به تحلیل بازی امشب اتلتیکومادرید و لایپزیگ پرداخت و گفت: برای لایپزیگ رسیدن به فینال قطعاً اتفاق بزرگی خواهد بود ولی چیزی که آنها تا اینجا هم بدست آورده‌اند نیز فوق‌العاده است. البته نبود تیمو ورنر به آنها ضرر زیادی می‌رساند.

شوستر ادامه داد: در این 8 تیم پایانی اروپا برخی تیم‌ها جوان هستند و برخی از تیم‌های با تجربه که این سطح لیگ قهرمانان اروپا را نشان می‌دهد. اتلتیکو در سال‌های اخیر همیشه در بالاترین سطح بازی کرده و توانسته 2 بار در فینال نیز حضور پیدا کند.

شب گذشته پاری سن ژرمن در دیداری دراماتیک مقابل آتالانتا به برتری رسید و امشب اتلتیکومادرید و لایپزیگ به مصاف هم می‌روند.

 فردا و پس فردا نیز، دیدارهای بارسلونا-بایرن مونیخ و منچسترسیتی- لیون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول