اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وضعیت نامناسب مسیر سیاهکل به دیلمان برازنده گیلان نیست

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه وضعیت نامناسب مسیر حدود ۲۰ کیلومتری سیاهکل به دیلمان برازنده مسؤولین نظام به‌ویژه مسؤولین استان گیلان نیست، گفت: امیدواریم مسؤولین تلاش کنند مشکلات منطقه برطرف شود تا روستائیان شکایتی نداشته باشند.

وضعیت نامناسب مسیر سیاهکل به دیلمان برازنده گیلان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست پروژه آب‌رسانی ملکوت طرح آب‌رسانی ۱۱ روستای شهرستان املش با بیان اینکه همه مسؤولین نظام اسلامی باید قدردان مردم باشند، اظهار کرد: مسؤولین باید از مردم اعتذار بجویند که پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، اکنون به روستاها آب‌رسانی می‌شود، البته نظام خدمات بسیاری کرده و آثار آن را مشاهده می‌کنیم و از این حیث راضی هستیم اما قانع نیستیم.

وی با بیان اینکه زندگی شهرنشین‌ها در سایه تلاش روستائیان است، گفت: روستائیان به آن اوج، عزت، رشد، تعالی و اقتداری که باید برسند، هنوز نرسیدند و اگر ادعا می‌کنیم نباید مهاجرت از روستاها به شهرها صورت بپذیرد و باید بخشی از خدمات شهرها به روستاها سوق داده شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اهمیت آب بیان کرد: خدای متعال در قرآن می‌فرماید که هر موجود زنده را از آب آفریدیم بنابراین آب مایه حیات و هستی انسان با آب است.

فلاحتی با تأکید بر اینکه باید قدر آب را بدانیم، گفت: همان‌گونه که به فکر سلامت جسم خود هستیم باید آب را بهینه‌سازی کرده و از آن بهینه استفاده کنیم.

وی مردم را ولی‌نعمتان در نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: از همه مسؤولین می‌خواهم جایی که آب‌رسانی می‌کنند بر مردم منت نگذارند و خدمات خود به مردم را افزایش دهند تا مشکلات نیز کاهش یابد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، خواستار آموزش شیوه‌های صحیح استفاده از آب به مردم شد و اظهار کرد: بعضی از مردم در شهرها، خودرو و حیاط منزل خود را با آب شرب می‌شویند درصورتی‌که نسبت به هر قطره آبی که استفاده می‌کنیم باید خدا را شاکر بوده و نسبت به آن مسؤولیم.

فلاحتی با اشاره به اینکه روستائیان روش‌های استفاده از آب را می‌دانند، بیان کرد: شرمنده مردم عزیزمان هستیم که تاکنون نتوانستیم همه امکانات موردنیاز را به روستاها برسانیم و بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی در این روستا جبران یکی از کوچک‌ترین آلام موجود در بین مردم است.

وی با قدردانی از مردم به‌ویژه جوانان، روحانیون و مسؤولین منطقه گفت: آب که مایه حیات است امروز به بخش‌هایی از روستاهای شهرستان املش رسانده شده و از مردم می‌خواهم نسبت به این نعمت توجه ویژه و صرفه‌جویی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به مشکلات مردم منطقه اشاره کرد و افزود: فندق، گردو و گل‌گاوزبان ازجمله تولیدات مردم منطقه محسوب می‌شود و می‌طلبد مسؤولین در مرمت جاده سخت گذر موجود تلاش کنند.

فلاحتی با بیان اینکه وضعیت نامناسب مسیر حدود ۲۰ کیلومتری سیاهکل به دیلمان برازنده مسؤولین نظام به‌ویژه مسؤولین استان گیلان نیست، تصریح کرد: روستاهایی که در فاصله ۱۵ کیلومتری از شهرها قرار دارند گازرسانی نشده باشند و امیدواریم مسؤولین تلاش کنند مشکلات منطقه برطرف شود تا روستائیان شکایتی نداشته باشند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول