اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

روسیه: تولید واکسن کرونا با قیمت مناسب از ماه نوامبر آغاز می‌شود

رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه با سیاسی دانستن مواضع برخی کشورها در خصوص واکسن کرونای تولید روسیه گفت که این واکسن قیمت مناسب در اختیار کشورها قرار خواهد گرفت.

روسیه: تولید واکسن کرونا با قیمت مناسب از ماه نوامبر آغاز می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کریل دیمیتریف» رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه گفت که این کشور به زودی اطلاعات بیشتری در خصوص واکسن کرونا منتشر خواهد کرد.

او به شبکه العربیه گفت که وزارت بهداشت روسیه کارایی و بی خطر بودن واکسن کرونا را تأیید کرده است و آزمایشات انجام شده روی حیوانات نیز به طور ۱۰۰ درصد موفقیت آمیز بود.

این مقام روسی در ادامه گفت که خود او و خانواده‌اش نیز این واکسن را تزریق کرده‌اند و هر فردی که این واکسن را دریافت کند برای یک دوره زمانی به بیماری کووید-19 مبتلا نخواهد شد. او سخنی در خصوص مدت این دوره نگفت.

«کریل دیمیتریف» سپس گفت که قیمت این واکسن مناسب خواهد بود و تولید آن از ماه نوامبر (سه ماه و نیم دیگر) آغاز می‌شود. 

او سپس به واکنش و تشکیک برخی کشورها و رسانه‌ها به این واکسن واکنش نشان داد و گفت که این حملات با اهداف سیاسی صورت می‌پذیرد.

سه‌شنبه گذشته «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه گفت کشورش به عنوان نخستین کشور دنیا مجوزهای قانونی برای استفاده از واکسن کووید-۱۹ را صادر کرده است.

پوتین ضمن اعلام این خبر گفت که دختر او نیز این واکسن را تزریق کرده است. این واکسن که توسط مرکز تحقیقات ملی اپیدمولوژی و میکروبیولوژی «گامالیا» ساخته شده، به تأیید وزارت بهداشت روسیه رسیده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول