اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سفارت امارات توافق با رژیم صهیونیستی را «موفقیت برای منطقه» توصیف کرد

سفارت امارات در واشنگتن سازش کشورش با رژیم اشغالگر صهیونیستی را پیروزی برای منطقه خواند

سفارت امارات توافق با رژیم صهیونیستی را «موفقیت برای منطقه» توصیف کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفارت امارات در واشنگتن بلافاصله در جریان انتشار بیانیه رئیس جمهور آمریکا در اعلام توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای برقراری ارتباط رسمی با یکدیگر بیانیه‌ای صادر کرد.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ساعتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، سفارت امارات در واشنگتن در این خصوص با صدور بیانیه‌ای مدعی شد: توافق امارات و اسرائیل برای عادی سازی کامل روابط  یک پیروزی برای دیپلماسی و برای منطقه است.

سفارت امارات با ادعای اینکه توافق مذکور حافظ راه حل دو دولتی برای مسئله فلسطین است، گفت:امارات حامی قدرتمند ملت فلسطین باقی خواهد ماند.

روابط پنهان و آشکار رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از جمله وقایعی است که همواره در رسانه های مختلف خبری بازتاب داشت.

اما ارتباط ابوظبی و تل آویو با وساطت نهادهای صهیونیستی - آمریکایی طی چند سال اخیر هر روز ابعاد گسترده تری پیدا کرده بود  تا جایی که دو طرف در پروژه های اقتصادی و رزمایش‌های نظامی هم با یکدیگر همکاری داشته و اقدام به برگزاری سفرهای متقابل می‌کردند.

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول