اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازگشایی همه مساجد زنجان از امشب/ فقط اقامه نماز جماعت مجاز است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به بازگشایی همه مساجد زنجان گفت: فقط اقامه نماز جماعت مجاز است.

بازگشایی همه مساجد زنجان از امشب/ فقط اقامه نماز جماعت مجاز است

حجت‌الاسلام مختار کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به بازگشایی مساجد زنجان اظهار کرد: بازگشایی مساجد به معنای برگزاری مراسم ترحیم و سایر تجمعات مردمی نیست و فقط امکان اقامه نماز جماعت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در فعالیت مساجد تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی است، گفت: رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مساجد برای ریشه‌کنی بیماری کرونا ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه مساجد با حضور یک سوم جمعیت وضعیت عادی فعال خواهد بود، ادامه داد: در زمان حاضر فقط نماز جماعت در مساجد اقامه می‌شود و برگزاری مراسم عزا و سایر تجمعات در مساجد ممنوع است.

کرمی با اشاره به اینکه از سه هفته قبل مساجد بسته بود، اضافه کرد: از امشب مساجد بازگشایی شده و ائمه جماعات می‌توانند مجددا مقدمات محرم را فراهم کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: وضعیت بقاع متبرکه نیز به همین شکل است و فقط برای اقامه نماز جماعت باز خواهد بود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول