اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک رهبر فتح: سازش امارات با اسرائیل خیانت به کشورهای عربی بود

یکی از رهبران جنبش فتح فلسطین تاکید کرد که سازش امارات با رژیم صهیونیستی خیانت به کشورهای عربی بود، قبل اینکه خیانت به فلسطین باشد.

یک رهبر فتح: سازش امارات با اسرائیل خیانت به کشورهای عربی بود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یکی از رهبران جنبش فتح فلسطین  تاکید کرد که سازش امارات با اسرائیل بیش از آنکه خیانت به فلسطین باشد خیانت به کشورهای عربی است.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا ساعتی پیش در بیانیه‌ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

«عباس زکی» در گفت وگو با شبکه الجزیره قطر تاکید کرد: «توافق میان اسرائیل و امارات نقض توافق عربی و خیانت به کشورهای عربی است، قبل از اینکه خیانت به فلسطین باشد.»

روابط پنهان و آشکار رژیم صهیونیستی با برخی از کشورهای عربی به ویژه کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از جمله وقایعی است که همواره در رسانه های مختلف خبری بازتاب داشته است.

اما ارتباط ابوظبی و تل آویو با وساطت نهادهای صهیونیستی - آمریکایی طی چند سال اخیر هر روز ابعاد گسترده تری پیدا کرده بود  تا جایی که دو طرف در پروژه های اقتصادی و رزمایش‌های نظامی هم با یکدیگر همکاری داشته و اقدام به برگزاری سفرهای متقابل می‌کردند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول