اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای شرق استان تهران/ احتمال یک‌طرفه شدن هراز بسیار ضعیف است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه از محورهای شرق استان تهران به سمت شهرهای شمالی کشور پرحجم و روان است.

ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در محورهای شرق استان تهران/ احتمال یک‌طرفه شدن هراز بسیار ضعیف است

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خوشبختانه گره ترافیکی در این محور مشاهده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه پرحجم و روان گزارش شده و خودروها به مرور در حال عبور از این محور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و به سمت شمال کشور نیمه سنگین اما روان است و خودروها بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محورها هستند.

سرهنگ محبی تأکید کرد: به دلیل حجم خروجی خودروها از تهران، فردا در هنگام بازگشت مسافران احتمال یک‌سویه شدن این محور بسیار ضعیف خواهد بود.

وی بیان کرد: سفر شبانه باعث افزایش خطر تصادفات می‌شود بنابر این هموطنان حدالمقدور سفر خود را به روشنایی روز موکول کرده و قبل از آغاز مدیریت زمان سفر را مدنظر قرار بدهند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اذعان کرد: هموطنان مسیر را نیز جزئی از مسافرت قلمداد کرده و پس از حدود ۲ ساعت رانندگی حداقل ۲۰ دقیقه را در مکان‌های مجاز به استراحت پرداخته و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی و حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر را بای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول