اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پیام آیت الله مکارم شیرازی به اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان

آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید، پیامی به اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان ارسال کرد.

پیام آیت الله مکارم شیرازی به اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله ناصر مکارم شیرازی یکی از مراجع تقلید پیامی به اولین همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون افغانستان صادر کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

قبل از هر چیز تشکیل این مجلس باشکوه و مصادف بودن آن با روز مقاومت اسلامی را تبریک می‌گویم، جریانات استکباری به ویژه آمریکا تلاش دارد مسلمانان منطقه را با حربه قدیمی تفرقه به جان یکدیگر انداخته، با ایجاد فتنه و آشوب جبهه مقاومت را متزلزل کرده و آنها را از راه مجاهدت بازدارند و سرمایه‌ها را چپاول کنند.

بی‌شک جبهه مقاومت افغانستان جریان نوظهوری نیست و امروز در مجاهدات لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) متجلی شده است، شجاعت این رزمندگان غیور که در مبارزه با دشمن مرز و خاک نمی‌شناسند و امت واحده تشکیل داده و برای پاسداری از فرهنگ فاطمی خوش درخشیده‌اند و شهدای بزرگی را به اسلام تقدیم کرده‌اند.

از خداوند متعال مسئلت دارم شهدای راه مقاومت و شهدای عزیز افغانستانی و سردار رشید این جبهه را با سید و سالار شهیدان محشور فرمایند و رزمندگان اسلام را ثابت قدم دارد، برپایی این همایش را به تمامی ملت شریف و بزرگ افغانستان و رزمندگان و فرماندهان و جانبازان و خانواده آنان تبریک می‌گویم.

انتهای‌پیام/ 70039/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول