اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی و اقلام بهداشتی توسط هلال‌احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی و اقلام بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند و متاثر از بیماری کووید19 از ابتدای آغاز شیوع اپیدمی این ویروس تا کنون خبر داد.

توزیع بیش از 12 هزار بسته معیشتی و اقلام بهداشتی توسط هلال‌احمر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا فلاح در جلسه کارگروه تخصصی امدادونجات  با اشاره به اقدامات موثر هلال‌احمر در خصوص اپیدمی کرونا در سه مرحله بیان کرد: در اولین گام نیروهای داوطلب جمعیت هلال‌احمر با حضور در 70 پایگاه غربالگری در ورودی و خروجی شهرها در سطح استان، بیش از 400 هزار نفر مسافر و سرنشینان وسائل نقلیه را تب‌سنجی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به توزیع 12 هزار بسته معیشتی و اقلام بهداشتی در بین خانواده‌های نیازمند و متاثر از کرونا تصریح کرد: ارزش ریالی اقلام توزیع شده به مبلغ 2 میلیارد و 577 میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: 6 هزار و 100 بسته بهداشتی و ضدعفونی نیز به به ارزش ریالی 305 میلیون تومان در بین بیماران خاص در سطح استان توزیع شده است.

فلاح با اشاره به واریز 300 هزارتومانی کمک هزینه معیشتی به 80 نفر از بیماران کرونایی تصریح کرد: اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر 240 هزار سی‌سی خون خود را با توجه به کمبود فرآورده‌های خونی در زمان شیوع کرونا به بیماران نیازمند اهدا کردند.

وی با اشاره به تولید 19 هزار عدد ماسک، دستکش و لباس‌های یکبارمصرف توسط خانه‌های هلال افزود: بیش از 2 هزار مورد از اماکن، معابر و وسایل نقلیه توسط اعضای جوانان و داوطلبان هلال‌احمر در سطح استان ضدعفونی و گندزدایی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان در زمینه آموزش و اطلاع‌رسانی آحاد جامعه در خصوص پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: بیش از یک هزار و 750 بروشور و پوستر آموزشی از طریق شبکه‌های مجازی نیز تهیه و انتشار داده شده است. 

انتهای پیام/3388/ب/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول