اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خاتمه مقدمات ورود «سرخابی‌ها» به بورس/ دوگانگی مدیریت ورزش «قشم» پیگیری می‌شود+فیلم

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: زیرساخت‌ها با شفاف‌سازی مسائل مالی و املاک انجام شده و مقدمات ورود استقلال و پرسپولیس به بورس طی ۲ ماه اخیر خاتمه می‌یابد.

خاتمه مقدمات ورود «سرخابی‌ها» به بورس/ دوگانگی مدیریت ورزش «قشم» پیگیری می‌شود+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، جمشید تقی‌زاده عصر پنجشنبه در آئین بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی چاهو شرقی قشم اظهار داشت: از سال ۱۳۹۸ تا کنون حدود ۸۰۰ پروژه بزرگ ورزشی در کشور افتتاح شده و این یک هزار و هفتصد و ششمین مجموعه ورزشی روستایی کشور است که به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به توقف طولانی مدت پروژه استادیوم و سالن ورزشی ۲ هزار و ۵۰۰ نفری سام و زال قشم، افزود: طی بازدید امروز مقرر شد در نشستی مشترک با حضور مجمع نمایندگان هرمزگان، استاندار این استان و مدیرکل وروزش و جوانان هرمزگان با وروز کشور برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام اقدام شود.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: روزش‌های آبی، تشکیل شرکت فرهنگی ورزشی با سهامداری تمام شرکت‌های اقتصادی هرمزگان و همچنین معضل دوگانگی مدیریتی موجود در حوزه ورزش و جوانان جزیره قشم از دیگر موضوعاتی است که در این نشست پیگیری خواهد شد.

تقی‌زاده ادامه داد: ۲۹ پروژه ورزشی در استان هرمزگان آماده بهره‌برداری است که با حضور ویدئو کنفرانس رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: ۱۷ نفر از ۳۲ مدیرکل وروزش و جوانان کشور در رده سنی زیر ۴۵ سال قرار دارندکه بیانگر جوانگرایی در حوزه مدیریت ورزش و جوانان است.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان  اظهار داشت: واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از طریق عرضه در بورس به این معاونت تفویض اختیار شده است.

تقی‌زاده بیان کرد: با شفاف‌سازی مسائل مالی و املاک، زیرساخت‌ها انجام گرفته و طی ۲ ماه آینده فرآیند عرضه تکمیل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین لایحه نظام باشگاه‌داری نیز ظرف یک ماه از طریق وزارت ورزش و جوانان به دولت خواهد رسید و در تلاشیم طی حداقل زمان ممکن به تصویب برسد تا شاهد تحول شگرفی در این حوزه باشیم.

 

 

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول