اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انعکاس اخبار خوب مانند آرپیچی زدن به انبار مهمات دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس گفت: انعکاس اخبار خوب مانند آرپیچی زدن و به آتش کشیدن انبار مهمات دشمن است.

انعکاس اخبار خوب مانند آرپیچی زدن به انبار مهمات دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قدس، سرگرد پاسدار حسین حبیبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس روز گذشته در آئین تجلیل از خبرنگاران که در سالن جلسات ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: جنگ کنونی، جنگ روایت‌ها و نبرد اراده‌ها است و اصحاب رسانه نقش مهمی در تهیه خبر و انعکاس اخبار و روایت‌ها دارند.

وی افزود: رسانه‌‌ها با درک صحنه وقایع و با بصیرت و دشمن شناسی، فعالیت‌ها و اقدامات انجام گرفته را انتشار می‌دهند؛ مطالبه‌گری و سیاهی‌نمایی در خبر توسط خبرنگار تشخیص داده می‌شود و باید مراقب تهدیدات هیبریدی دشمن بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با بیان اینکه برخی از مسؤولان به فرمایشات ولایت فقیه توجه نمی‌کنند، ادامه داد: بی‌کفایتی برخی از آن‌ها و تحریم‌های کشور موجب گلایه‌مندی مردم شده است.

حبیبی با تأکید بر اینکه انعکاس اخبار خوب مانند آرپیچی زدن و به آتش کشیدن انبار مهمات دشمن است، بیان کرد: عملزدگی در بعضی مسؤولان موجب نادیده شدن دیگر کارها و رسیدگی نکردن به برخی مشکلات مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیج طبق برنامه و با تمام توان به مردم خدمت رسانی می‌کند، تصریح کرد: سپاه و انقلاب کارها و عرصه‌های بزرگی در دست اقدام دارد و این اقدامات با همکاری رسانه‌های انقلابی و با انگیزه منعکس می‌شود.


اهمیت حفظ حرمت قلم خبرنگار

حجت الاسلام والمسلمین رضا ملکی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس بیان کرد: خداوند به قلم قسم خورده و از این رو قلم خبرنگار ارزشمند و مقدس است و باید حرمت آن را نگاه داشت‌.

وی افزود: وظیفه خبرنگاران در امر نوشتاری و شنیداری سنگین است و این رسالت و قلم امانتی است که به خبرنگار سپرده شده و باید مراقب بود که به آن بی‌حرمتی و تعرض نشود.

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس با اشاره به رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه عنوان کرد: خبرنگاران باید در کنار مخابره جلوه‌های زیبا، مشکلات مردم و خدمات دولت و مسؤولان را نیز اطلاع رسانی کنند چرا که آگاه سازی مردم نسبت به فعالیت‌های نظام و کمک‌های مردمی باعث خوش بینی و امیدواری نسبت به عملکرد نظام، انقلاب و حاکمیت می‌شود؛ رعایت این توازن ادای حقی است که قلم بر خبرنگار دارد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول