اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم تسریع در ساخت پل‌های «سدیج» و «گابریک»/ تاکنون اقدامی جدی از سوی متولیان صورت نگرفته است

فرماندار شهرستان جاسک با بیان اینکه ساخت دو پل گابریک و سدیج بایستی سریعأ در دستور کار قرار گیرد، گفت: متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های مکرر، تاکنون اقدامی جدی از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان صورت نگرفته است.

لزوم تسریع در ساخت پل‌های «سدیج» و «گابریک»/ تاکنون اقدامی جدی از سوی متولیان صورت نگرفته است

محمد رادمهر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرجاسک اظهار داشت: در اثر سیل دی‌ماه ۱۳۹۸ پل‌های گابریک و سدیج در محور بندرجاسک به کنارک در شرق جاسک که در محور اصلی و ترانزیتی دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان قرار دارند تخریب شدند.

وی افزود: به‌دنبال سیل ویرانگری که مناطق شرقی هرمزگان را تحت تاثیر قرار داد، بسیاری از مسیرهای ارتباطی و زیرساخت‌های جاده‌ای از بین رفت.

فرماندار شهرستان جاسک در ادامه گفت: آبگرفتگی و آثار تخریبی سیل سال گذشته، مسیر ترانزیتی حوزه شرق هرمزگان را به‌شدت درگیر و برای ساعت‌ها مسدود کرد و همچنین راه‌های ارتباطی روستایی و شهری دچار خسارت‌های هنگفتی شدند.

رادمهر یادآور شد: اوج این تخریب‌ها را در پل‌های حوزه شرق شهرستان جاسک یعنی دو پل گابریک و سدیج شاهد بودیم.

وی عنوان داشت: متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های مکرر، تاکنون اقدامی جدی از سوی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل استان صورت نگرفته است.

فرماندار جاسک افزود: ساخت دو پل گابریک و سدیج در جهت تسهیل تردد و رفاه مردم باید سریعا در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: از آنجا که مسؤولیت ساخت جاده‌های اصلی بر عهده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل می‌باشد لذا این شرکت باید با جدیت ورود کند.

رادمهر بیان داشت: با توجه به فصل زمستان و بارندگی پیش رو، تردد را در این محور بسیار سخت‌تر خواهد کرد لذا عملیات اجرایی این پروژه نباید حتی یک روز هم توقف داشته باشد و می‌بایست کار ساخت پل‌های یادشده به‌صورت شبانه‌روزی انجام شود.

فرماندار شهرستان جاسک در پایان یادآور شد: توسعه و بهسازی مسیرهای ارتباطی، علاوه بر بهبود کیفیت تردد، تاثیرات مستقیمی در شرایط اقتصادی، اجتماعی و گردشگری خواهد داشت و در صورت تسریع در روند ساخت پل‌های تخریب شده شهرستان جاسک، باعث بهبود شرایط تردد در این محور بین استانی، تسریع در بازاررسانی حمل و نقل کالاهای کشاورزی و سایر تولیدات شهرستان به سهولت و با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول