اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

در طرح توسعه متوازن بندرماهشهر به مناطق محروم توجه جدی نشده است

امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر گفت: درطرح توسعه متوازن شهرستان به مناطق محروم و کم‌برخوردار توجه جدی نشده، باید مشخص شود، دلیل سکوت استاندار در برابر مسئولین بی‌کفایت و سهل‌انگار بندرماهشهر چیست.

در طرح توسعه متوازن بندرماهشهر به مناطق محروم توجه جدی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حجت‌السلام و المسلمین سید سلمان هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرک طالقانی با بیان اینکه رسالت امروز خبرنگاران مبارزه با فساد و تبعیض است اظهار کرد: رسالت خبرنگار متعهد و وظیفه‌شناس این است که با ورود شجاعانه علاوه بر بیان دستاوردها یک منطقه، به پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات آنان  بپردازد، خبرنگار مطالبه‌گر باید پرداختن به مسائل مناطق محروم و کم‌برخوردار را در اولویت‌کاری خود قرار دهد.

وی افزد: خبرنگار باید برای مطالبات مردمی، مسولین مربوطه را مورد بازخواست قرار دهد به عنوان مثال پرسش کند چرا زمین‌های موسوم به شصت هکتاری تا کنون آماده سازی نشده؟ طرحی که با آماده‌سازی آن مشکل اشتغال و مسکن جوانان شهرک حل خواهد شد.

امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر در ادامه با اشاره به مشکلات این شهرک عنوان کرد: مشخص نیست چرا احداث مجموعه چند‌منظوره ورزشی شهرک طالقانی با اعتبار 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات شورای راهبردی صنایع پتروشیمی که توسط استاندار محترم در 9 خرداد ماه سال 1398 کلنگ‌زنی شده بود به حال خود رها شده است، این شرایط به گونه‌ای است که نگهبان آن مجموعه چند ماهی است که حقوق دریافت نکرده است.

حجت السلام هاشمی با انتقاد از طرح توسعه متوازن شهرستان بندرماهشهر متذکر شد: آقای استاندار چرا با مدیران سهل‌انگار و بی‌کفایت برخورد نمی‌کند؟ درطرح توسعه متوازن شهرستان به مناطق محروم و کم‌برخوردار توجه جدی نشده، در رابطه با شهرک محروم طالقانی در تفاهم‌نامه‌های توسعه متوازن، تعیین تکلیف زمین‌های شصت هکتاری لحاظ نشده است.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات شهرک کیفیت پایین و فرسودگی خطوط تلفن است که صدای اعتراض مردم شهرک طالقانی را بلند کنند، مدتی است فرسودگی خطوط و عدم سرویس دوره‌ای آنها موجب قطع خطوط تلفن و در نتیجه افت سرعت و قطع کامل اینترنت مشترکان مخابرات شده است، مسولین مخابرات شهرستان پیگیر حل مشکل خطوط تلفن شهرک طالقانی باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تفاهم‌نامه سند توسعه متوازن شهرستان با سرمایه‌گذاری حدود 3 هزار میلیارد ریال برای مدت 3 ساله منعقد شد، این تفاهم‌نامه طرح‌های مختلف عمرانی را در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، اشتغال‌زایی، شیلات، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر، میراث فرهنگی و صنایع دستی و همچنین طرح‌هایی در زمینه محرومیت زدایی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول