اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شکست تحریم منوط به نابودی جریان تحریف است

امام‌جمعه لارستان با تأکید بر اینکه دشمنان با سیاه‌نمایی به‌طور مستمر به دنبال ناامید کردن مردم و نشان دادن نقاط ضعف هستند، گفت: اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم نیز شکست خواهد خورد.

شکست تحریم منوط به نابودی جریان تحریف است

به گزارش سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از لارستان، حجت‌الاسلام‌ سیدمختار موسوی خرم در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار، ماه محرم را ماه تقابل جبهه حق برشمرد و اظهار داشت: تکرار عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران آن حضرت با هدف ترویج فرهنگ حق‌طلبی و ظلم‌ستیزی صورت می‌گیرد.

وی با یادآوری برخی از بیانات مقام معظم رهبری در عید سعید قربان با اشاره به اینکه تحریف و واژگون نشان دادن مشکلات کشور امروزه توسط دشمنان در کنار حرکت تحریم به‌کار برده می‌شود، افزود: اگر جریان تحریف شکست بخورد، جریان تحریم شکست خواهد خورد.

امام‌جمعه لارستان با بیان اینکه کشور ما در زمان کنونی با استکبار جهانی در یک جنگ نامتقارن و نابرابر هستیم، تصریح کرد: ابزار تحریف یکی از تکنیک‌های دشمن است و در این جنگ اراده‌ها هستند که با یکدیگر می‌جنگند که هدف در این نوع جنگ‌ها اهداف، عقاید و افکار مردم یک جامعه است که در واقع فعالیت تبلیغی و رسانه‌ای دشمن بافعال‌ترین برنامه‌ها به دنبال مأیوس‌سازی مردم و حتی مسئولان از آینده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه دشمنان با سیاه‌نمایی به‌طور مستمر به دنبال ناامید کردن مردم و نشان دادن نقاط ضعف هستند، خاطرنشان کرد: باید افتخارات و پیروزی‌های 41 سال گذشته را برای عامه مردم نمایان ساخت.

وی با برشمردن برخی از نقاط قوت نظام اسلامی ایران طی دهه‌های اخیر نظیر برتری در برابر متجاوزان در دوران دفاع مقدس، احیاء فرهنگ عاشورا، رهایی از خیانت‌های مسئولان مثل عهدنامه‌های ترکمنچای و گلستان، بازیابی اقتدار از دست‌ رفته ایران، دستیابی و رشد در علوم و دانش، شکست دادن دشمنان در خارج از مرزها با رشادت مدافعان حرم و... ادامه داد: خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه و وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن نواقص کوچک، انکار محسنات بزرگ از جمله اقدامات تحریفی دشمنان است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه همت و پشتکار جوانان ایران اسلامی نظیر احداث پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس و خودکفایی کشور منجر به خارج شدن ابزار تحریم از دست دشمنان شده است، یادآور شد: افرادی که خدمات نظام اسلامی را سیاه‌نمایی می‌کنند، خواه یا ناخواه در خط دشمن حرکت می‌کنند.

امام‌جمعه لارستان با تأکید بر تقویت اراده و روح امید در جامعه برای مبارزه با دشمنان، بیان کرد: باید با استفاده از ابزار رسانه در مقابل دسیسه دشمنان ایستاد و جواب یاوه‌گویی‌های آنان را داد.

وی با ابراز خرسندی از رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه‌های مختلف، عنوان کرد: ساخت جنگنده کوثر در صنعت نظامی کشور برای ما یک اقتدار است.

موسوی با اشاره به اینکه غربی‌ها با استفاده از ابزار رسانه می‌خواهند بهترین‌ها را از خود به جهانیان عرضه کنند در حالی‌ که هیچ تصویری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی موجود در کشورشان به نمایش درنمی‌آورند، اذعان داشت: واقعیت غرب «نیورلئان» که نماد گرفتاری و مشکلات است نه جایی مثل «منهتن» که محل حضور سرمایه‌داران است در حالی‌ که اگر پوسته شهرهای آمریکایی شکافته شود، نکبت و بدبختی را می‌توان مشاهده کرد.

وی با انتقاد از برخی مسوولان سست‌عنصر که همه‌چیز را نشدنی و دست‌نیافتنی می‌دانند، افزود: راه پیروزی استفاده از پتانسیل جوانان در شکستن محاصره تبلیغاتی دشمنان است که باید در این موضوع پیشگام باشند و در این مسیر از ترس و ناامیدی پرهیز کرد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول