اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تظاهرات مردم فلسطین علیه توافق اماراتی-صهیونیستی؛ تصاویر بن‌زاید، ترامپ و نتانیاهو به آتش کشیده شد

شمار زیادی از مردم فلسطین در شهرهای مختلف، ضمن برگزاری تظاهرات علیه توافق امارات و رژیم صهیونیستی، تصاویر ولی‌عهد ابوظبی، رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را آتش زدند.

تظاهرات مردم فلسطین علیه توافق اماراتی-صهیونیستی؛ تصاویر بن‌زاید، ترامپ و نتانیاهو به آتش کشیده شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد که شمار زیادی از مردم فلسطین ظهر امروز جمعه در واکنش به این توافق، تصاویر محمد بن زاید ولی‌عهد ابوظبی را به آتش کشیدند.

شاهدان عینی گزارش دادند که صدها نفر از شهروندان فلسطین در مناطق مختلفی از کرانه باختری، ضمن برگزاری تظاهرات، این توافق را محکوم کردند.

معترضان در شهرک «یطا» واقع در استان الخلیل (جنوب)، با چهره‌های دارای نقاب، پرچم امارات را در مرکز این شهرک به آتش کشیدند.

این افراد همچنین در جریان این تظاهرات، شعارهایی را در محکومیت این اقدام سر داده و این توافق را خیانتی علیه آرمان فلسطین قلمداد کردند.

در شهر «نابلس» هم شهروندان فلسطینی، ضمن محکوم کردن این توافق، پس از نماز جمعه در میدان «الشهداء» واقع در مرکز این شهر، تظاهرات کردند.

جوانان حاضر در این اعتراضات، تصاویر دونالد ترامپ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولی‌عهد ابوظبی را لگدمال کردند و به آتش کشیدند.

برخی از تظاهرات کنندگان پلاکاردهایی در محکومیت این توافق با خود داشتند که بر روی آن نوشته شده بود: «از فلسطین به محمد بن زاید... مسیر قدس با خون شهدای ما هموار است، نه با هوسبازی خائنان».

در شهرک «حارس» واقع در استان «سلفیت» هم معترضان فلسطینی به خیابانها ریختند و ضمن محکومیت این توافق، تصاویر بن زاید را پاره کردند.

خبرگزاری فلسطینی «صفا» نیز تصاویر زیر از تظاهرات ساکنان قدس و لگدمال کردن تصاویر بن زاید منتشر کرده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول