اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توافق‌ تل‌آویو و ابوظبی تهدیدی برای هویت منطقه است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: توافقنامه‌ امارات و اسرائیل، فرصتی برای ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین است.

توافق‌ تل‌آویو و ابوظبی تهدیدی برای هویت منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منادی‌سفیدان در واکنش به توافقنامه امارات و رژیم صهیونیستی  اظهار داشت: بن‌زاید ولیعهد ابوظبی مدعی ایجاد صلح در منطقه است و این ادعا را دارد که تماس بین او ترامپ و نتانیاهو باعث توقف نقشه الحاق اراضی کرانه باختری به رژیم اسرائیل شده است. 

وی با اشاره به تلاش عربستان، امارات و برخی کشورهای مرتجع منطقه برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل ادامه داد: امارات متحده‌عربی منافع مشترکی با رژیم صهیونیستی دارد همچنین این شیخ‌نشین نقش بسزایی را در تامین عمق استراتژیک برای تل‌آویو ایفا کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم  با بیان اینکه جزیره سقطری یمن یکی از مهم‌ترین اهداف حضور نظامی امارات در یمن است، مطرح کرد: امارات تمام تلاش خود را به‌کار بست تا این بخش از خاک یمن را در اشغال خود نگه دارد و با این کار خود اطمینان‌بخش رژیم صهیونیستی باشد.

منادی با اشاره به ائتلاف سعودی به راهبری آمریکا و کشتار بسیاری از مردم بی‌دفاع یمن  یادآور شد: سران کشورهای مرتجع عربی باید بدانند، مذاکره با رژیم صهیونیستی، خیانت به مردم آزاده، آرمان‌های فلسطین و مردم مسلمان منطقه است و تاریخ هیچ‌گاه این موضوع را فراموش نخواهد کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه توافقنامه امارات و اسرائیل تهدیدی برای هویت منطقه است، تاکید کرد: این توافقنامه‌ها به اسرائیل این فرصت را می‌دهد تا تجاوزهای خود در حق ملت فلسطین را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه تلاش برخی کشورها برای عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس خطای راهبردی است، متذکر شد:هیچ فلسطینی به امارات مجوز ایفای نقش درباره مقابله با طرح الحاق کرانه باختری را نمی‌دهد؛ گذشت زمان ثابت کرده که صهیونیست‌ها فقط زبان مقاومت را می‌فهمند و سازش و وادادگی در مقابل آنها راه به‌جایی نخواهد برد. 

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد:جمهوری  اسلامی قطعا موضع سکوت برخی کشورهای منطقه را که به‌دنبال عادی‌سازی روابط خود با دشمن صهیونیستی هستند، محکوم می‌کند. 

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول