اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

آثار مثبت تسهیلات بانک صادرات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: تسهیلات 50 هزار میلیارد ریالی بانک صادرات ایران بری نوسازی حمل و نقل جاده‌ای، هزینه مبادله و مصرف سوخت را کاهش می‌دهد.

آثار مثبت تسهیلات بانک صادرات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

اخبار شرکت‌ها_ اسماعیل حسین زهی نماینده خاش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بانک صادرات ایران فرصت خوبی در اختیار رانندگان حمل و نقل جاده ای قرار داده، با اشاره به فواید این اقدام بانک صادرات افزود: این تفاهم نامه در کاهش هزینه‌ها و سلامت محیط زیست بسیار مفید است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تسهیلات 50 هزار میلیارد ریالی بانک صادرات برای نوسازی حمل و نقل جاده ای را مناسب دانست و گفت: این تسهیلات در راستای کاهش سوخت و تسریع در حمل و نقل جاده‌ای است.

وی افزود: وقتی یک خودرو فرسوده می شود هزینه‌هایش افزایش می‌یابد و رانندگان توان پرداخت آن را ندارند. بنابراین دادن تسهیلات برای از رده خارج کردن این خودروها گامی مثبت و در جهت کمک به رانندگان است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: این اقدام بانک صادرات ایران فرصت خوبی است که رانندگان می توانند از آن استفاده کنند.

حسین زهی گفت: از وزارت راه و شهرسازی این درخواست را دارم که با رایزنی مدت زمان پرداخت وام و میزان سود را کاهش دهد.

روز پنچ شنبه 23 مرداد تفاهم نامه ای بین بانک صادرات و وزارت راه به امضا رسید که بر اساس آن بانک صادرات ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای و خرید کامیون و تریلر اختصاص می‌دهد. 2هزار و 450 دستگاه کامیون و تریلر نو وارد جاده ها می شود که هم در کاهش هزینه ها و هم برای محیط زیست مناسب است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول