اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

آمازون در برابر محصولات معیوب ثالث مسئولیت دارد

بر اساس حکم دادگاهی در آمریکا، شرکت آمازون در برابر مشکلات و آسیب هایی که محصولات ثالث عرضه شده از طریق این سایت به وجود می آورند، مسئولیت دارد.

آمازون در برابر محصولات معیوب ثالث مسئولیت دارد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، بر طبق حکم یک دادگاه تجدیدنظر در کالیفرنیا شرکت آمازون در صورت ایجاد خسارت و جراحت به علت عرضه محصولات شرکت های ثالث در فروشگاه آنلاین خود مسئول بوده و باید پاسخگو باشد.

این تصمیم ناشی از شکایت زنی به نام آنجلا بولگر است که یک باتری جدید را برای لپ تاپ خود از طریق آمازون خریداری کرده بود. این باتری توسط شرکت لیناگ تولید شده و آمازون تنها آن را به فروش رسانده بود. پس از آتش گرفتن این باتری و آسیب دیدن و سوختن دست ها و پاهای این زن، وی از آمازون به علت فروش این محصول شکایت کرد.

اگر چه در رسیدگی اولیه آمازون مسئول این واقعه دانسته نشد و صرفا به عنوان واسطه فروش این کالا معرفی شد، اما دادگاه تجدیدنظر این حکم را رد کرد و آمازون را در واقعه یادشده مقصر دانست. این شرکت هنوز در این زمینه واکنشی از خود نشان نداده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول