اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گوجه‌کاران گلستانی خون می‌گریند/ گلستان سیاست‌زده است

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: امروز تولید گوجه کشاورزان گلستان را استان‌های دیگ با قیمت پایین می‌خرند و رب گوجه را چند برابر به مردم استان می‌فروشند و گوجه‌کاران به خاطر مشکلات معیشتی خون می‌گریند.

گوجه‌کاران گلستانی خون می‌گریند/ گلستان سیاست‌زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رحمت‌الله نوروزی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: اعتبارات شهرستانی با نظر ما بسته نشده و در جلسه شورای اداری هم اعلام کردم چون ما نماینده منتخب بودیم نظر ما در این خصوص اعمال نشد.
وی ادامه داد: رمز پیشرفت استان را در تکامل همه مدیران اجرایی با نمایندگان می‌دانیم و استاندار نماینده عالی دولت در استان است و از روز اول به ایشان گفتیم ما دنبال تقابل نیستیم به دنبال تعامل هستیم چون دلمان برای استانمان می‌سوزد.
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان گفت: امروز مردم استان دغدغه اشتغال و اقتصاد دارند و برای ما هیچکدام از شهرهای استان فرقی ندارد و بیاییم باهم عهد ببندیم که کار‌کنیم.

* سیاست‌زدگی گلستان باعث شده سهم استان در اقتصاد دیده نشود/ باید واحدهای نیمه فعال و تعطیل را فعال کنیم
نوروزی تصریح کرد: اختلافات باعث عقب‌ماندگی استان خواهد شد و از همان ابتدا گفتیم خواسته مجمع نمایندگان استان استفاده از  نیروهای متخصص، متعهد و‌ بومی است که منشاء تحول در استان شود.
وی اضافه کرد: متاسفانه استان گلستان سیاست‌زده است و باعث شده سهم استان در اقتصاد دیده نشود و ما امروز اعتقاد داریم در صنعت باید مدیران صنعتی دنبال این باشند که شهرک‌ها و نواحی صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت از توان نمایندگان و استان استفاده کنند تا اشتغال پایدار و‌ مولد ایجاد کنند.
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان تصریح کرد: ما باید واحدهای نیمه فعال و تعطیل را فعال کنیم تا بعد پروژه جدید ایجاد کنیم، امروز چرا باید استان‌های دیگر گوجه‌های ما را با ارزان‌ترین قیمت ببرند و امروز رب گوجه‌فرنگی با قیمت چند برابر به ما فروخته شود و کشاورز گوجه‌کار ما از درآمد پایین خون گریه کند.
نوروزی گفت: اصولگرا، اصلاح‌طلب و همه افرادی که به نظام و انقلاب و شهدا و قانون اساسی اعتقاد دارند می‌توانند در عرصه خدمت وارد شده و براساس نگاه امام و منویات رهبر معظم انقلاب آستین را بالا زده و‌ برای مردم کار کنند.

* میزان تخت بیمارستانی گلستان نسبت به شاخص جمعیتی آن بسیار کم است/ قول نوبخت و وزیر بهداشت برای جبران کمبود زیرساختی‌های بهداشتی گلستان
وی بیان کرد: میزان تخت بیمارستانی گلستان نسبت به شاخص جمعیتی آن بسیار کم است و باید به این حوزه توجه بیشتری شود.
دبیر مجمع نمایندگان گلستان ادامه داد: در خصوص‌ زیرساخت‌های بهداشت و درمان استان به وزیر بهداشت و آقای نوبخت گلایه‌ کردیم و قول جبران دادند و ما منتظریم ببینیم چگونه این کمبودها جبران خواهد شد.
نوروزی در بخش دیگری در خصوص تورم و افزایش بی‌حساب و‌ کتاب مسکن گفت: این افزایش قیمت‌ها مردم را در همین شهر علی‌آبادکتول با مشکل مواجه کرده بلکه قیمت‌ها باید متناسب با تورم باشد.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول