اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش 14 درصدی حوادث آب در زنجان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: حوادث و اتفاقات آب در شهرهای استان کاهش 14 درصدی داشته است.

کاهش 14 درصدی حوادث آب در زنجان

علیرضا جزءقاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: افزایش سرعت رسیدگی به حوادث و اتفاقات آب در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد حوادث و اتفاقات آب در شهرهای استان با کاهش 14 درصدی مواجه بوده است، عنوان کرد: با این کاهش تعداد حوادث به یک هزار و 919 حادثه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال بیشترین تعداد حوادث را در استان زنجان به خود اختصاص داده است، ادامه داد: زمان رسیدگی به رفع حوادث با توجه به اقدامات انجام شده به مراتب کاهش یافته است.

جزء قاسمی با اشاره به اینکه شهرهای زنجان، خرم‌دره و ابهر به ترتیب بیشترین حوادث را به خود اختصاص داده است، افزود: بیشترین تعداد این حوادث در خرداد ماه رخ داده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان همچنین به 67 مورد خسارت وارده به تاسیسات آب و فاضلاب استان اشاره کرد و گفت: پیمانکاران، نهادهای خدمات‌رسان و مشترکان شرکت بیشترین تعداد این خسارت‌ها را وارد کرده‌اند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول