اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

محدودیتی در سهمیه گاز مایع مصرف‌کنندگان واقعی نداریم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه در حال حاضر محدودیتی در سهمیه گاز مایع مصرف کنندگان واقعی نداریم، اعلام کرد: کپسول گاز مایع یازده کیلویی با نرخ مصوب در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

محدودیتی در سهمیه گاز مایع مصرف‌کنندگان واقعی نداریم

عبدالله گیتی‌منش امروز در گفتگو با خبرنگار فارس از سنندج اظهار کرد: باتوجه به اجرای طرح توزیع الکترونیک نفت سفید در سنوات گذشته در استان شرکت نفت نسبت به روزآوری آمار خانوارهای حائز دریافت گاز مایع و ثبت مشخصات سرپرست خانوار در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی اقدام کرده است.

وی افزود: سهمیه گاز مایع این خانوارها در کارت بانکی ایشان شارژ می‌شود که با مراجعه به نمایندگی‌های توزیع می‌توانند سهمیه خود را با قیمت مصوب (هرکپسول 11 کیلویی ) 9700 تومان خریداری نمایند.

وی خاطر نشان کرد: آن دسته از مشتریان، مصرف کنندگان و سایر اصناف تولیدی، کشاورزی و غیره که دارای مجوز فعالیت از سازمان صمت، اتاق اصناف و سایر ادارات بوده و واجد شرایط دریافت سوخت گازمایع هستند باید در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرس http://newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام نمایند. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به وظیفه نظارتی سازمان صمت در خصوص ساماندهی توزیع گاز مایع اعلام کرد: این شرکت متولی تامین گاز مایع در استان است که از مزایای اجرای این طرح می‌توان به ساماندهی توزیع گاز مایع، شناسایی مصرف کنندکان واقعی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه، عرضه با نرخ مصوب و غیره اشاره کرد.

گیتی‌منش اظهارداشت: این شرکت با تهیه زیر ساخت‌های لازم و هماهنگی‌های صورت گرفته با بانک تجارت نسبت به تهیه و نصب دستگاه پوز(کارت خوان) در تاسیسات گاز مایع، نمایندگی‌های توزیع اقدام و نسبت به شارژ سهمیه گاز مایع خانوارها در کارتهای بانکی ایشان اقدام کرده است.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر  محدودیتی در سهمیه گاز مایع مصرف کنندگان واقعی نداریم، اعلام کرد: کپسول گاز مایع یازده کیلویی با نرخ مصوب در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

وی گفت: براساس آخرین راستی آزمایی 25 هزار خانوار نفت سفید سوز در استان  تحت پوشش طرح الکترونیکی گاز مایع قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول