اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ابعاد جدید پرونده تخلف فروش داروهای تقلبی مربوط به کرونا در مازندران

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران، گفت: پرونده مدعیان فروش داروی کرونا در سازمان نظام پزشکی در حال رسیدگی است و آراء اولیه در این ارتباط صادر شده است.

ابعاد جدید پرونده تخلف فروش داروهای تقلبی مربوط به کرونا در مازندران

خبرگزاری فارس از مازندران ـ سرویس اجتماعی| خبر تولید شربت کرونا در مازندران سر و صدای زیادی به پا کرده است، هنوز تب و تاب اولیه انتشار این خبر به اتمام نرسیده بود که معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی فرصت را برای سوء استفاده‌های احتمالی از تولید این دارو کم کرده و با حضور در رسانه‌ها اعلام کرده است که نمی‌تواند در ارتباط با تایید یا رد این شربت صحبت کند.

اما ظاهرا بحث بر سر دو گروهی است که بنا داشتند داروهای را با عنوان درمان کرونا به مردم بفروشند.

گروه نخست در شهرستان آمل بوده که پرونده آن از طریق غذا و دارو در حال پیگیری است و خبر آن توسط محمدرضا شیران در جمع رسانه‌ها مطرح شده بود.

وی عنوان کرد: این دو پزشک به دلیل عدم تأیید دارو توسط وزارت بهداشت، متخلف تشخیص داده شدند؛ همچنین این افراد دارو را با قیمت‌های مختلف ۲ تا ۴ میلیون تومان به مردم می‌فروختند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،درباره چگونگی شناسایی این متخلفان نیز گفت: دو خانواده که نسبت به خرید این شربت اقدام کرده و از مؤثر نبودن آن گلایه داشتند، شکایت خویش را تقدیم دانشگاه علوم پزشکی مازندران کرده‌اند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تأکید بر اینکه اگر افراد دیگری هم شکایتی از این دست دارند به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران مراجعه کنند، در ادامه خاطر نشان کرد: پرونده این دو پزشک به مراجع قانونی سازمان نظام پزشکی و تعزیرات حکومتی مازندران ارسال شده است.

پرونده مجزای  دیگری هم در این ارتباط نزد شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران تشکیل شده است.

محمد خورشیدی رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران در این ارتباط گفت که یک پرونده در اختیار این مجموعه قرار گرفته که از معاونت درمان به ما ارجاع شده است.

وی در تشریح این پرونده اعلام کرد: دادگاه بدوی برای این پرونده تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران اضافه کرد: گروها‌ی که در پخش این دارو بودند را دعوت کرده و فردا جلسه پزشکان در این باره برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: پرونده در جریان است و در حال مذاکره و مصاحبه است و در حال دریافت مستندات و دفاعیات هستیم.

خورشیدی خاطر نشان کرد: این پرونده مربوط به قائم‌شهر و ساری بوده و در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول