اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

توزیع 2 هزار بسته معیشتی و 12 میلیارد ریال کارت هدیه بین نیازمندان چالدران

معاون اجرایی نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان چالدران گفت: 2 هزار بسته کمک معیشتی و 12 میلیارد ریال کارت هدیه که توسط بنیاد مستضعفین آماده شده است، در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه در سطح شهرستان چالدران تقدیم نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا خواهد شد.

توزیع 2 هزار بسته معیشتی و 12 میلیارد ریال کارت هدیه بین نیازمندان چالدران

حامد کاظمی کشتیبان در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در مرحله نخست رزمایش کمک های مومنانه 4 هزار بسته کمک معیشتی که توسط بنیاد مستضعفین آماده شده است در سطح شهرستان چالدران به همت گروه های مردمی توزیع شد و در مرحله دوم این رزمایش 6 هزار بسته معیشتی و کارت هدیه با محوریت مساجد و توسط گروه های مردمی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا اهدا خواهد شد.

وی افزود: افراد نیازمند در هر منطقه توسط گروه های مردمی با محوریت مساجد مجددا در حال شناسایی هستند و عملیات تقدیم این بسته ها نیز به زودی آغاز خواهد شد.

معاون اجرایی نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در شهرستان چالدران تصریح کرد: مواسات اصل تعطیلی ناپذیر جامعه اسلامی است و در یک جامعه تراز، طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب جوانان باید اجتماعات خانوادگی تشکیل دهند و کمک های افراد خانواده را جمع کنند و در درجه اوّل به مصرف فقرا و نادارهای همان خانواده و فامیل برسانند و اگر نیازی نبود، به فقرای دیگر رسیدگی کنند، که امیدواریم این رزمایش، نهایتا به ایجاد این اجتماعات برای کمک به فقرای خانواده، فامیل، محله و شهرستان ختم شود.

کاظمی گفت: اگر کمک های مومنانه ای که به همت مردم در سراسر کشور از جمله چالدران تقدیم نیازمندان می شود به احیای کامل مواسات در شهرها و روستاها منجر شود، گامی مهم در راستای جامعه پردازی اسلامی و ایجاد کشور اسلامی به عنوان یکی از مراحل تمدن سازی نوین اسلامی برداشته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تنها راه پیشرفت کشور، ایجاد حلقه های میانی از جوانان مومن انقلابی است و اگر جمع های مسجد محور که حین این رزمایش ها و عملیات ها تشکیل می شوند به عنوان حلقه های میانی با استفاده از ظرفیت های تخصصی بنیاد علوی به دنبال اشتغالزایی و کاهش آسیب های اجتماعی در شهرها و روستاهای چالدران باشند که شاهد تحولات مهمی در آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول