اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سرمربی سابق تیم‌ملی تنیس روی‌میز: همیشه قزاق‌ها را برده‌ایم/ تمام سهمیه‌ها را می‌گیریم

سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز گفت: ملی‌پوشان ما در هر دوره بازیکنان قزاقستانی را به راحتی شکست داده‌اند.

سرمربی سابق تیم‌ملی تنیس روی‌میز: همیشه قزاق‌ها را برده‌ایم/ تمام سهمیه‌ها را می‌گیریم

کاظم مستحقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه شرایط تیم ملی را چطور می‌بیند، اظهار داشت: در حال حاضر کرونا بحث جدی و همه گیر است، اما به هرحال باید سرمربی تیم ملی برای ملی پوشان برنامه داشته باشد. بچه‌ها باید به صورت مدون کار کنند تا عقب نمانند.

وی ادامه داد: اروپایی‌ها و آسیایی‌ها بیشتر کار می‌کنند و ما هم باید با برنامه جلو برویم، چون در سال مهمی قرار داریم و باید با برنامه پیش برویم.

* در هر دوره به راحتی قزاق‌ها را برده‌ایم

سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز در مورد اینکه در حال حاضر قزاق‌ها که رقیب اصلی ما هستند در رده بندی پیشی گرفته‌اند، گفت: درست است، اما در هر دوره‌ای ما به راحتی قزاق‌ها برده‌ایم و در این دوره هم همین اتفاق خواهد افتاد. نوشاد و نیما یک سر و گردن از تمام بازیکنان غرب‌ آسیا و آسیای میانه بالاتر هستند و مشکلی برای کسب سهمیه نداریم.

* تنیس روی میز مشهد در بهترین شرایط است

مستحقی‌راد در مورد جدایی‌اش از هیات تنیس روی میز مشهد اظهار داشت: با توجه به اینکه از اسفند ماه سال گذشته بازنشسته شده بودم، از رئیس فدراسیون درخواست کردم که فرد دیگری به عنوان سرپرست هیات معرفی شده تا انتخابات برگزار شود.

وی در مورد وضعیت تنیس روی میز مشهد گفت: در بهترین شرایط قرار داریم. قبلا در رده بندی هیات‌ها رتبه 21 را داشتیم و الان به رده 5 رسیده‌ایم و در بخش بانوان هم نفر اول کشور از مشهد است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول