اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ملی‌پوش تنیس روی‌میز: تیم‌های تاثیرگذار نباید دلسرد شوند/ باید اختتامیه خوبی برای لیگ برگزار می‌شد

نفر اول امیدهای جهان در سال گذشته گفت: فدراسیون می‌توانست بعد از لغو پلی‌آف، حداقل مراسم اختتامیه خوبی برگزار کند.

ملی‌پوش تنیس روی‌میز: تیم‌های تاثیرگذار نباید دلسرد شوند/ باید اختتامیه خوبی برای لیگ برگزار می‌شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین هدایی ملی پوش تنیس روی میز کشورمان سال گذشته توانست در رنکینگ امیدهای جهان رتبه نخست را به خود اختصاص دهد، این روزها به دنبال فراهم کردن کارهایش برای حضور در لیگ مجارستان است. این بازیکن که امسال هم با پتروشیمی به عنوان لیگ برتر ایران رسید، بعد از دو هفته مصدومیت تمریناتش را آغاز کرد، اما از اتفاقاتی که در مورد برگزار نشدن پلی‌آف و مراسم اختتامیه لیگ افتاد، گلایه مند است.

هدایی می‌گوید دو بار تست کرونا دادیم تا پلی‌آف آغاز شود، اما این اتفاق نیفتاد و منتظر بودیم حداقل مراسم اختتامیه و جواز خوبی برگزار شود که این کار هم صورت نگرفت و این مسائل باعث می‌شود که تیم‌های سرمایه گذار و حامی ملی پوشان دلسرد شوند.

گفت‌وگوی هدایی با فارس را در زیر می‌خوانید:

فارس: شرایط بدنی ات چگونه است؟

بعد از اینکه 2 هفته مصدوم بودم، تمریناتم را آغاز کرده‌ام و برای مسابقات آماده می‌شوم.

فارس: مصدومیت از چه ناحیه‌ای بود؟

التهاب شدیدی در مچ دستم بود که باید کامل درمان می‌شد تا بتوانم تمریناتم را ادامه دهم.

فارس: در خانه تمرین می‌کنی؟

با توجه به اینکه در خانه وسایل تمرینی دارم، کارهای بدنسازی را در منزل انجام می‌دهم اما در کمپ تیم‌های ملی با یک یار تمرینی کار می‌کنم.

فارس: چطور شد دوباره در آلمان بازی نمی‌کنی و با یک تیم مجارستانی قرارداد امضا کرده‌ای؟

بازی در آلمان شرایط خاصی داشت و گرفتن ویزای کار سخت بود و به راحتی نمی‌دادند به همین دلیل به کشوری رفتم که هم لیگ خوبی داشته باشد و هم شرایط کار راحت تر باشد.

فارس: از تیم جدیدت اطلاعاتی داری؟

تیم «بک سیتی» از تیم های خوب مجارستان است و تمریناتش در کمپ تیم‌های ملی مجارستان است. امسال به طور کامل در مجارستان خواهم بود چون هزینه رفت و آمد بالا بوده و از سوی دیگر شرایط تمرینی بهتر از ایران است.

 

فارس: سال گذشته نوشاد و نیما هم در مجارستان اقامت داشتند و برای بازی به فرانسه می‌رفتند، امسال هم اینطور خواهد بود؟

بله سال گذشته اینطور بود، اما امسال نمی‌دانم چه شرایطی دارند.

فارس: خیلی زود توانستی در اروپا لژیونر شوی، چقدر این کار در پیشرفتت کمک خواهد کرد؟

قطعا همین طور است و تمام تلاشم را می‌کنم که روز به روز پیشرفت کنم. آنجا شرایط پیشرفت فراهم است و باید نهایت استفاده را ببرم. از مزایای دیگر بازی در اروپا حضور راحت تر در پروتورهای این قاره است و دیگر نیازی نیست که بخواهیم ویزا بگیریم و به مشکلاتی بخوریم.

فارس:  چه زمانی عازم مجارستان می‌شوی؟

18 شهریور بازی اول مان در آنجا برگزار می‌شود و من هم درخواست ویزا داده‌ام و شاید به خاطر شرایط کرونا، زمان ببرد. تلاشم را می‌کنم که زودتر این اتفاق بیفتد.

فارس: امسال باز هم با پتروشیمی به قهرمانی رسیدید.

خیلی دوست داشتیم که مرحله پلی‌ آف برگزار شود و بتوانیم بازی کنیم، اما بدون انجام این مرحله قهرمان معرفی شد. به نظرم می‌شد با روش های بهتری این کار را انجام داد. به هرحال پتروشیمی باشگاه بزرگی است و همواره از ملی پوشان حمایت کرده است و باید طوری برخورد شود که دلسرد نشوند و برای حضور در سال‌های بعدی ترغیب شوند.

* مسئولان پتروشیمی هم از این اتفاق ناراحت بودند.

بله آنها هم ناراحت بودند، چون تیم دوبار تست کرونا داد و بچه‌ها به تهران آمدند، اما مسابقات برگزار نشد. به هرحال همه این ها برای باشگاه هزینه داشت و آنها هم دوست داشتند حداقل مراسم خوب و آبرومندی برای اهدای جام برگزار شود. 

خود من یک بار از آلمان به تهران آمدم، در حالی که آنجا در یک شهری حضور داشتیم که وضعیت کرونایش سفید بود، اما وقتی آمدم دیگر نتوانستم بازگردم. رشته‌های دیگری هم بودند که مراسم اهدای جام برگزار کردند و مشکلی به وجود نیامد. 

 

فارس: در مورد این موضوع انتقاد ها از فدراسیون زیاد است. افشین نوروزی، کاپیتان تیم ملی و پتروشیمی هم صحبت‌هایی را در این زمینه انجام داده بود.

نوک پیکان صحبت‌هایم فدراسیون نیست اما می‌شد مراسم خوبی با حداقل نفرات برگزار شود. نمی‌خواهم انتقادی کنم، اما به هرحال باشگاه‌هایی مانند پتروشیمی که همیشه از تیم ملی و ملی پوشان حمایت کرده‌اند باید بیشتر حمایت شوند و ارزشی برای آنها قائل شد.

اگر ما این کارها را انجام دهیم تنیس روی میز به چشم می‌آید و دیده می‌شود و می‌توانیم به سمتی برویم که قرارداد بازیکنان این رشته مانند والیبال و بسکتبال باشد. اگر هم انجام ندهیم، دلسردی به وجود می‌آید و روزی می‌رسد که باشگاه‌های تاثیرگذار هم کنار می‌روند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول