اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عملیات ساخت دوازدهمین ایستگاه خط دوم مترو اصفهان آغاز شد

شهردار اصفهان گفت: خط دوم مترو با سرعت در حال ساخت است و روز پنجشنبه گذشته، مراحل ساخت دوازدهمین ایستگاه در میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان آیت‌اله طالقانی آغاز شد.

عملیات ساخت دوازدهمین ایستگاه خط دوم مترو اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از  اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، قدرت‌اله نوروزی اظهار کرد: از شهروندان می‌خواهیم با توجه به افزایش شیوع کرونا با مراقبت‌های لازم زمینه حفظ سلامتی خود و اطرافیان را فراهم کنند؛ در این خصوص مردم با رعایت این موضوع کمک کنند تا از افزایش شیوع بیماری جلوگیری شود. 

شهردار اصفهان ادامه داد: خط دوم مترو با سرعت در حال ساخت است و روز پنجشنبه مراحل ساخت دوازدهمین ایستگاه در میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان آیت‌اله طالقانی آغاز شد.

وی افزود: خط دوم مترو از دارک تا کهندژ 16 ایستگاه دارد که عملیات اجرایی چهار ایستگاه دیگر در دست برنامه‌ریزی است.

نوروزی بیان کرد: به همه تلاشگران عمران و آبادانی و زحمت کشان مترو خسته نباشید می‌گویم، شاید کار این کارگران فعلاً در زیرزمین دیده نشود اما در سال‌های آینده مردم از نتیجه زحمات آن‌ها بهره‌مند خواهند شد.

شهردار اصفهان افزود: از پایان هفته جاری، وارد ماه محرم می‌شویم، امسال دستورالعمل‌هایی از سوی ستاد مقابله با کرونا تصویب شده است تا همه اقدامات برای عزاداری در چارچوب آن باشد؛ شهرداری مانند هر سال کارهای خود را برای سیاه‌پوشی شهر و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت‌ها در قالب دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا اجرا می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم هم با توجه به محدودیت‌ها می‌توانند، با سازمان زیباسازی و معاونت خدمات شهری همکاری کنند و برنامه‌هایی که امسال امکان اجرای آن وجود دارد را در فضای شهر با مشارکت شهرداری انجام دهند.

نوروزی افزود: روز عید غدیر دو افتتاحیه با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد که یکی پارک‌سوار صفه و دیگری بهره‌برداری از ۸۰ اتوبوس بود؛ البته بلافاصله روز یکشنبه طبق برنامه «هر یکشنبه یک افتتاح» با حضور امیر ذرافروز، ارشد نظامی ارتش در اصفهان عملیات اجرایی ساخت ادامه خیابان توحید به سمت جنوب آغاز شد که تأثیر زیادی در روان‌سازی ترافیک دارد.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه فردا، در یکشنبه این هفته هم شاهد بهره‌برداری از مجموعه ورزشی باغ غدیر که از سوی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری بازسازی و تجهیز شده است، خواهیم بود، گفت: عملیات بازسازی این ورزشگاه شش ماه به طول انجامید و هزینه‌ای بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال در برداشت که امیدواریم مورد استقبال همه ورزشکاران و مردم قرار گیرد.  

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول