اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

جمع آوری سگ های ولگرد از معابر شمال شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از جمع آوری و زنده گیری بیش از 165 قلاده سگ ولگرد و بلاصاحب از ابتدای سال جاری در سطح معابر خبر داد.

جمع آوری سگ های ولگرد از معابر شمال شرق تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، حمید رضا فرخی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4  با اعلام این خبر افزود: به منظور ارتقای سلامت و آرامش شهری و رضایت خاطر هرچه بیشتر شهروندان،  همزمان با شیوع ویروس کووید 19  و ضرورت بیشتر سلامت افراد، طرح جمع آوری و زنده گیری سگ های ولگرد در محلات بیست گانه منطقه چهار اجرایی شد.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری بیش از 165قلاده سگ از معابر منطقه جمع آوری و سگ های جمع آوری شده  پس از واکسیناسیون و اقدامات بهداشتی به مرکز کهریزک تحویل داده می شوند.

معاون خدمات شهری منطقه 4 در ادامه با اشاره به اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی افزود: همزمان با فصل گرم تابستان و افزایش زاد و ولد جانوران موذی ، به همت اداره ساماندهی شناسایی نقاط آلوده و طعمه گذاری و امحاء جانوران موذی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول