اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

علت جابه‌جایی فرمانداران استان/ تغییر فرمانداران با هدف انتقال تجربیات صورت می‌گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: تغییر و جابه‌جایی فرمانداران استان با هدف انتقال تجربیات، نشاط و پویایی بیشتر در اداره امور شهرستان‌ها و تقویت روند توسعه استان صورت می‌گیرد.

علت جابه‌جایی فرمانداران استان/ تغییر فرمانداران با هدف انتقال تجربیات صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه سیاست وزارت کشور، انتخاب فرمانداران از میان همکاران زبده و متخصص این وزارتخانه است، اظهار داشت: جابه‌جایی تعدادی از فرمانداران استان در هفته‌های اخیر بر اساس ارزیابی‌های مشخص و با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مردم انجام می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی، ادامه داد: برخی از فرمانداران استان بازنشسته شده بودند همچنین دوره چهار ساله برخی نیز به اتمام رسیده بود، بنابراین از فرمانداران موفق شهرستان‌ها، در دیگر شهرها به‌ویژه شهرهای بزرگ استفاده شده است که به‌دلیل آشنایی و تسلط همکاران وزارت کشور بر قوانین،مقررات و نحوه اداره امور اجرایی، این سیاست موجب تسهیل و تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم و اداره امور شهرستان‌ها خواهد بود.

وی اضافه کرد: جابه‌جایی فرمانداران، موجب انتقال تجربیات موفق و هم‌افزایی بیشتر در راستای استفاده بهتر از ظرفیت‌های منطقه‌ای و محلی شده است که در شرایط خاص فعلی می‌تواند در تقویت روند توسعه استان موثر باشد.

راستگو با بیان اینکه تغییرات مدیریتی، لازمه انگیزش کارکنان و پیشرفت دستگاه‌های اجرایی است، متذکر شد: با توجه به شرایط خاص کشور از هر فرصت و امکانی برای خدمت به مردم و کاستن از مشکلات آنها استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول