اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

آب‌شیرین‌کن بوشهر بهار سال 1400 وارد مدار می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: آب شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر تا قبل از فصل تابستان سال 1400 وارد مدار تولید می‌شود

آب‌شیرین‌کن بوشهر بهار سال 1400  وارد مدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحمید حمزه‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح شیرین‌سازی آب دریا در شهرها و روستاهای ساحلی استان بوشهر  در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: بزرگترین طرح آب شیرین‌کن در بوشهر و جم قرار دارد که روند اجرایی آن مطلوب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه آب شیرین‌کن 35 هزار مترمکعبی بوشهر تا قبل از فصل تابستان سال آینده وارد مدار تولید می‌شود، گفت: طرح‌های آب شیرین‌کن با مشارکت بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌شود و به صورت تضمینی آب تولیدی آن خریداری می‌شود.

وی با اشاره به تسریع در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن سیراف ـ جم به ظرفیت 28 هزار متر مکعب گفت:  100 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای تسریع در اجرای این طرح اختصاص یافته است.

حمزه‌پور افزود: علاوه بر آن برای تسریع در اجرای این طرح با پیگیری استاندار بوشهر، 30 میلیارد تومان به‌زودی ابلاغ می‌شود که نقش مهمی در تکمیل این پروژه در تامین آب آشامیدنی مردم  دارد.

وی، تصریح کرد: در راستای تسریع اجرای آب‌شیرین‌کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر، مشکل تامین خط برق آن با پیگیری استاندار بوشهر و دستور وزیر نیرو برطرف شد و پروژه به خوبی در حال اجرا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول