اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تشریح کمک‌های مومنانه کمیته امداد فارس در مراحل اول و دوم رزمایش همدلی

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: ۲۸۰ هزار بسته معیشتی و بیش از یک‌میلیون قرص نان در مرحله نخست رزمایش همدلی توزیع و در مرحله دوم پیش‌بینی بیش از دو میلیون پرس غذای گرم و بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی می‌شود.

تشریح کمک‌های مومنانه کمیته امداد فارس در مراحل اول و دوم رزمایش همدلی

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان در نشست خبری با خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: رسانه‌ها پل بسیار مهمی میان مسئولین و مردم جهت اطلاع رسانی مشکلات بوده و معتقدم رسانه‌ها بازوی توانا و چشم بینای مسئولین هستند.

وی با بیان اینکه جایگاه اصحاب رسانه بسیار رفیع بوده و رسانه‌های استان فارس با عملکرد خود توانسته تأثیرگذاری قابل قبولی در جامعه داشته باشند، عنوان کرد: مدیری موفق است که بتواند از فضای رسانه برای احصا و حل مشکلات پیرامون خود بهره بگیرد.

تشریح کمک‌های مومنانه مرحله اول رزمایش همدلی در استان فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس با اشاره به مرحله اول رزمایش همدلی در استان با شعار ایران همدل، پویشی برای همدلی بیان کرد: با حضور پرشور و درخشان مردم ۲۸۰ هزار بسته معیشتی و بیش از یک‌میلیون قرص نان در مرحله نخست توزیع شد.

بذرافشان ادامه داد: مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای کمک به یتیمان، رقم ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای کمک به نیازمندانی که تحت پوشش کمیته امداد نیستند و ۸ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه کارگشایی برای افراد غیر تحت پوشش کمیته امداد که از کرونا دچار آسیب شده اختصاص داده شد.

تشریح کمک‌های مومنانه مرحله دوم رزمایش همدلی در استان فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس پیرامون مرحله دوم کمک‌ها تصریح کرد: به دلیل پیش‌قدمی مردم مرحله دوم کمک‌ها با عنوان نهضت احسان و تعاون از عید قربان آغاز شد و در روز عرفه ۸۰ هزار بسته معیشتی توزیع شد.

وی همچنین گفت: ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان جهت وام مسکن برای محرومین تخصیص‌یافته که تا سقف ۳۰ میلیون تومان قابل‌اعطا است.

بذرافشان پیش‌بینی کرد: در مرحله دوم پیش‌بینی می‌شود بیش از دو میلیون پرس غذای گرم و بیش از ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در میان اقشار محروم و ضعیف مردم توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با بیان اینکه آرمان ما این است که حتی یک نفر از ایتام و افراد تحت پوشش از تحصیل بازنماند، اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس رزمایش مهر حسینی جهت کمک به ۲۵ هزار دانش‌آموز و ۴۵۰۰ دانشجوی نیازمند را پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به حضور خوب و موثر مردم و خیرین گفت: حال و هوای کمیته امداد فارس با حضور خیرین و مردم استان بسیار خوب است و ما در همه سرفصل‌ها نسبت به سال گذشته رشد داشته‌ایم.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول