اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پورموسوی: اگر آن اتفاق بد در بازی با استقلال نمی افتاد این طور نمی شد

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: اگر با استقلال برای ما آن اتفاق بد نمی افتاد و بازی تجدید می شد با استرس به این بازی نمی آمدیم این طور نمی شد.

پورموسوی: اگر آن اتفاق بد در بازی با استقلال نمی افتاد این طور نمی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس، سیروس پورموسوی پس از بازی فولاد در خصوص تغییر رنگ لباسش اظهار داشت: پیراهنم را دیروز صبح از یکی از فروشگاه ها شهر جم خریدم. قول داده بودم که لباسم را تغییر دهم و دوست دارم مهمانی می روم لباس قشنگ بپوشم و همچنین با پیراهن مشکی با دکمه سفید کنار خط بیایستم تا بازیکنان از نظر روحی و روانی تقویت شوند.

وی افزود: شانس ماندن دست خودمان است. در این 5 روز باقی مانده باید استفاده کنیم و بچه ها را از نظر روحی و روانی کار کنیم. بعد از ریکاوری، چند مصدوم و محروم که داریم  به جمع ما اضافه می شوند. ان اشالله با کسب 3 امتیاز امیدوار به بقا هستیم. اگر با استقلال برای ما آن اتفاق بد نمی افتاد و بازی تجدید می شد با استرس به این بازی نمی آمدیم این طور نمی شد.  6 امتیاز را از دست دادیم و  مستحق نیستیم در این جای جدول باشیم.

پورموسوی تاکید کرد: چاره ای نداشتیم به جز اینکه دفاع کنیم و بسته بازی کردیم، برای کسب تک امتیاز  دلخوش کرده بودیم و باید ضد حمله می زدیم. از هواداران مان تشکر می کنم، دلشان با ما بود. نفرات تیم برای نام پارس جنوبی بازی کردند، تلاش کردند. 10 درصد از بازیکنانمان که سه روز پیش پول گرفتند ولی پول آنچنانی نبود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول