اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تولید ماسک در زنجان افزایش می‌یابد/ تامین اقلام مورد نیاز مردم

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در ستاد کرونا برخورد قانونی برای افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، اعلام شد، گفت: تولید ماسک در زنجان افزایش پیدا می‌کند.

تولید ماسک در زنجان افزایش می‌یابد/ تامین اقلام مورد نیاز مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی در جلسه ستاد محرم اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی همواره یاری‌‌گر ما بوده و در بسیاری از موضوعات با ما همکاری کرده‌اند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نباید اجازه داد سخنان و برنامه‌های دشمنان ما را از هدف اصلی خود دور کند، تصریح کرد: خوشبختانه رهبر فرهیخته کشور با فرمایشات خود مسیر درست را به ما نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید با منتشرکنندگان اخبار تحریک کننده در فضای مجازی برخورد شود، گفت: نباید اجازه داد در اراده افراد خللی ایجاد کرد.

حقیقی با اشاره به اینکه در ستاد کرونا برخورد قانونی برای افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، اعلام شد، عنوان کرد: تولید ماسک در زنجان افزایش پیدا می‌کند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در تامین مواد اولیه ماسک‌ها نیز مشکلی در استان زنجان وجود ندارد، افزود: قیمت ماسک در زنجان به یک هزار تومان کاهش یافته و قرار است حتی در فروشگاه‌های بزرگ عرضه شود تا در اختیار عموم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نذورات و قربانی‌ها باید به سمت کمک مومنانه سوق داده شود، بیان کرد: باید از تجمع مردم در این برنامه‌ها جلوگیری شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه باید مراسم جایگزین توسط هیأت‌ها اعلام شود، ادامه داد: باید کمیته اطلاع‌رسانی فعال و اقدامات را اطلاع‌رسانی کند.

وی از ابلاغ دستورالعمل‌های محرم در زنجان خبر داد و افزود: باید رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

حقیقی با اشاره به یکپارچه سازی اقدامات در حوزه کمک مومنانه عنوان کرد: پس از جمع‌آوری با استفاده از بانک اطلاعاتی سپاه اقدامات لازم انجام شود.
 

هر خانه یک حسینیه می‌شود

امام جمعه زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ما به محرم زنده‌ایم و محرم هویت ما است، گفت: اگر فقط به فکر نان و رفاه و راحتی باشیم، فرقی با دیگران نداریم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه دین اسلام توسط حضرت محمد (ص) به مردم ابلاغ و توسط امام حسین (ص) حفظ شده است، عنوان کرد: تاریخ‌دانان معتقد هستند اگر خون امام حسین (ص) نبود چیزی از اسلام نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه برخورد مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با کرونا برای همه ما یک درس بود، عنوان کرد: خوشبختانه هیأت‌های شاخص استان زنجان زودتر از سایر استان‌ها از فرمایشات رهبری اعلام تبعیت کردند.

امام جمعه زنجان برگزاری متفاوت برنامه‌ها را به معنای عدم برگزاری عزاداری برای امام حسین (ع) ندانست و خاطر نشان کرد: باید هر خانه یک حسینیه‌ شده و هر خانواده یک هیأت مذهبی شود.

وی با اشاره به اینکه زنجانی‌ها بار دیگر نشان دادند زنجان پایتخت شور و شعور حسینی است، ادامه داد: تجلی شعور در عزاداری‌ها در زنجان مقدم بر شور است.

خاتمی با بیان اینکه هیأت‌های مذهبی بسته‌های معیشتی را تجمیع کرده و به صورت متمرکز بسته‌بندی کنند، گفت: پس از بسته‌بندی توزیع توسط خود هیأت‌ها انجام شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به وجود بانک جامع اطلاعاتی نیازمندان آسیب دیده از کرونا تصریح کرد: نباید اجازه داد کسی از قلم بیفتد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول