اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آب شهرک صنعتی ملارد تأمین خواهد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به پتانسیل صنعتی شهرستان ملارد، از تأمین آب مورد نیاز شهرک صنعتی ملارد با استفاده از حفر چاه و پساب خروجی آب و فاضلاب شهر ملارد و مسکن مهر صفادشت خبر داد.

آب شهرک صنعتی ملارد تأمین خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به لزوم تخصیص آب به شهرک صنعتی ملارد اظهار کرد: برای رفع مشکلات تأمین و تخصیص آب به شهرک صنعتی ملارد اقدامات لازم پیگیری می‌شود تا با راه‌اندازی این شهرک در سال جهش تولید گام مؤثری در زمینه ایجاد اشتغال برداشته شود.

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا تخصیص و تأمین ۳۰ لیتر بر ثانیه توسط آب و فاضلاب از پساب خروجی شهرستان ملارد و مسکن مهر صفادشت محقق شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: با توجه به مباحث کارشناسی و تعیین ۷ نقطه برای حفر چاه توسط شرکت شهرک‌ها با موافقت اولیه آب منطقه‌ای مقرر شد تا سقف ۲۰ لیتر بر ثانیه آب تخصیص پیدا کند.

عسگری همچنین خاطرنشان کرد: بر مبنای افق ترسیم شده این طرح نیاز به ۵۰ تا ۶۰ لیتر آب بر ثانیه دارد که 6 میلیون مترمکعب در شبانه روز را جوابگو است و با اقدامات انجام شده به زودی شاهد راه‌اندازی این مجموعه و شروع به کار اجرایی آن خواهیم بود.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول