اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

سرمربی تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد: آماده بودیم در فینال با سپاهان رقابت کنیم

صادقی گفت: امسال سعی داشتیم در فینال لیگ ووشو بانوان، باشکست دادن تیم سپاهان به قهرمانی دست پیدا کنیم ولی به همراه این تیم قهرمان مشترک معرفی شدیم.

سرمربی تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد: آماده بودیم در فینال با سپاهان رقابت کنیم

الهام صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ برتر ووشو بانوان، اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر فصل 98 در مهر ماه با حضور 11 تیم در 2 گروه برگزار شد. در آغاز رقابت های لیگ نیز  مهدی علی نژاد رئیس وقت فدراسیون ووشو و زهرا ناطقی نایب رئیس بانوان زحمات زیادی در برگزاری خوب این پیکارها انجام دادند. در نهایت مسابقات به خاطر شیوع بیماری کرونا در مرحله نیمه نهایی و فینال نیمه تمام باقی ماند.

وی افزود: تیم دانشگاه آزاد بعد از اینکه در گروه خود رده اول را به دست آورد، توانست بیشترین امتیاز و برد را کسب کند. برای حفظ سلامتی ورزشکاران رقابتهای لیگ برگزار نشد و پس برگزاری جلسات مسئولان لیگ و نمایندگان باشگاهها و رضایت تمامی تیمها، به همراه تیم سپاهان به عنوان مقام نخست مشترک را به دست آوردیم.

سرمربی تیم ووشو بانوان دانشگاه آزاد در رابطه با قهرمانی مشترک دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه سپاهان در لیگ ووشو بانوان در سال98 نیز تاکید کرد: 7 سال پیاپی قهرمان شده بودیم و فقط سال قبل مقام نخست را کسب نکردیم به همین منظور خود را در لیگ آماده کرده بودیم تا در مسابقه فینال مقابل سپاهان قرار بگیریم.  

صادقی در مورد اینکه نفرات برتر ووشوی کشور در تیمهای لیگ تقسیم شده بودند، خاطرنشان کرد: مسئله ای که لیگ سال 98 را سخت کرد قانونی بود که هر تیم لیگی باید 5 ملی پوش را در اختیار می‌گرفت و بهترین ها به صورت مساوی بین تیمهای مختلف تقسیم شد و همین موضوع باعث شد تا رقابت های نزدیکی بین تیم ها شاهد باشیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول