اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

آزادگان در شرایط سخت از هویت ملی و اسلامی خود دفاع کردند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آزادگان ما در آن شرایط سخت توانستند از هویت ملی و اسلامی خود دفاع کنند و در کمال سرافرازی به کشور بازگردند و به‌عنوان افرادی که بر ما حجت هستند، حضور دارند.

آزادگان در شرایط سخت از هویت ملی و اسلامی خود دفاع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدجواد فدائی در دومین جلسه شورای اداری مرداد ماه امسال با اشاره به مناسبت 26 مرداد ماه، روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، صبر و شکیبایی و شهامت و شجاعت آزادان را ارج نهاد و از خداوند برای آنها اجر مسئلت کرد.

استاندار کرمان در ادامه مباحث کارآمدی سیستم اداری عنوان کرد: معیار کارآمدی در سیستم اداری مدرن، عوامل مختلف قانون، مراجعه کننده، خدمات دهنده و غیره ذکر شده و در نهایت نتیجه همان رضایت و خرسندی مراجعه کننده است.

فدائی ابراز داشت: دو ایراد وجود دارد که سیستم اداری کارایی نداشته باشیم، اول اینکه ما برای فعالیت‌ها استاندارد زمانی نداریم و یا به آن توجه نمی‌کنیم و دوم اینکه فعل و انفعالات در سیستم اداری مستندسازی نمی‌شود و در روال غیرمستند نمی‌توان اظهار نظر درستی در مورد اشکال کار داشت.

استاندار کرمان به ذکر نمونه‌ای در این مبحث پرداخت و گفت: سال گذشته برای اینکه طرح اقتصادی در استان انجام شود و اصل آن نیز ایجاد شغل است، با معاون رئیس جمهور جلسه گذاشتیم و قرار شد محوز صادر شود، برای صدور مجوز باید مجوز از سوی دو دستگاه دیگر تمدید شود و این مسئله 10 ماه طول کشید.

وی ابراز داشت: بخشی از مشکلات ما ریشه در فرهنگ دارد و در بخش خصوصی هم این مسائل وجود دارد، وقتی انسان‌ها به قرار و قول خود متعهد نباشند مشکلاتی به وجود می‌آید.

فدائی با بیان اینکه اگر کارها سیستماتیک و مکتوب باشد نیاز به مراجعه ارباب رجوع نداریم، گفت: ما به‌دنبال توسعه و حل مشکلات مردم هستیم و قرار نیست وقت نظام را تلف کنیم، ارباب رجوع نیز باید به ‌دنبال کار خود جدی عمل کند و در سرمایه‌‌گذاری جدی باشد.

وی با بیان اینکه دنبال سیستم اداری منظم، پاسخگو و کارآمد هستیم، افزود: هیچ وقت به‌دنبال رضایت 100 درصد نیستیم، می‌خواهیم این رضایتمندی را به حد قابل قبول و حداکثری برسانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، مناسبت 26 مرداد ماه روز بازگشت آزادگان به مهین اسلامی را تبریک گفت و بیان داشت: آزادگان ما در آن شرایط سخت توانستند از هویت ملی و اسلامی خود دفاع کنند و در کمال سرافرازی به کشور بازگردند و به‌عنوان افرادی که بر ما حجت هستند، حضور دارند.

وی خطاب به مدیران ارشد استانی برای استقبال از هفته دفاع مقدس عنوان کرد: امیدواریم هر کدام از مدیران ارشد در مجموعه تحت امر خود برای تجلیل از ایثارگری‌ها و شهادت‌ها و فداکاری‌های هشت سال دفاع مقدس، حساب ویژه‌ای باز کنند و امسال که سیدالشهدای جبهه مقاومت و سردار شهید قاسم سلیمانی در جمع ما حضور ندارد، تجلیل از هفته‌ دفاع مقدس، قوی‌تر و جدی‌تر برگزار شود.

امام جمعه کرمان بیان داشت: مدیریت در جامعه اسلامی، امانت است و باید انگیزه کافی و برنامه لازم برای ماموریت در فرد وجود داشته باشد تا امانت را به مقصد برساند. 

حجت‌الاسلام علیدادی گفت: امروز شرایطی است که مدیر برای موفقیت خود باید بخشی از مدیریت را به ابتکار و خلاقیت اختصاص دهد، مدیر بدون ابتکار و خلاقیت تنها برنامه روزانه را خوب انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در بحران‌ها خلاقیت‌ها و نوآوری بروز می‌کند و مدیر خلاق برنامه خود را متناسب با شرایط منعطف می‌کند و برنامه‌ای تاب‌آور دارد.

امام جمعه کرمان، تنظیم کارها و برنامه‌ها را از عوامل موفقیت مدیر دانست و گفت: بخشی از جوهره مدیریت ذاتی است، سردار شهید سلیمانی یکی از این مدیران موفق استان کرمان است که به کشور و جهان معرفی شد و در صحنه‌های سخت بحرانی 40 سال حضور داشت، از کمترین امکانات، بیشترین بهره‌ها را گرفت و نحوه مدیریت را ذاتی می‌دانست.

انتهای پیام/80017/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول