اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

روستاهایی که تنها سه ساعت در شبانه روز آب دارند

مدیرآبفای شهرستان کرج گفت: روستاهایی در جاده چالوس داریم که روزی سه ساعت آب دارند! البته شرایط در بسیاری از روستاها برطرف شده است اما مشکل بی آبی در برخی روستاها همچنان وجود دارد.

روستاهایی که تنها سه ساعت در شبانه روز آب دارند

شهرام حافظ، مدیر آبفای شهرستان کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در رابطه با روند احداث فاضلاب در منطقه دهقان ویلا، گفت: برنامه ریزی کرده ایم به شرط اخذ مجوزهای لازم این پروژه تا پایان سال به ثمر برسد.

مدیرآبفای شهرستان کرج با بیان اینکه روند اجرایی پروژه به صورت مستمر در حال اجرا است، ادامه داد: طی این پروژه 18 کیلومتر شبکه احداث می‌شود که در این میان 6 کیلومتر لوله گذاری انجام شده است.

حافظ با اشاره به اینکه برخی اتفاقات همچون ناآرامی و کرونا و ... منجر به تعویق در اجرای پروژه فوق می‌شود، اظهار کرد: در این راستا 450 انشعاب تعریف شده است که تاکنون 70 خانوار ثبت نام کرده اند. خریداری انشعاب قسط بندی شده است و ماهانه 80 هزار تومان از متقاضیان دریافت خواهد شد.

وی در خصوص کم آبی در مناطق روستایی استان البرز، ضمن اظهار شرمندگی یادآور شد: شرایط آبرسانی در بسیاری از روستاهای البرز مساعد نیست اما تلاش بر این است تا به نوبت مشکل تمامی روستاها برطرف شود.

مدیر آبفای کرج اظهار کرد: روستاهایی در جاده چالوس داریم که روزی سه ساعت آب دارند! البته شرایط در بسیاری از روستاها برطرف شده است اما مشکل بی آبی در برخی روستاها همچنان وجود دارد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول