اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

هدف مشترک مسؤولان و رسانه‌ها رضایت مردم است

فرماندار رشت با اذعان به اینکه رضایتمندی مردم برای اصحاب رسانه و مسؤولان هدفی مشترک است، گفت: ما می‌توانیم مکمل رسانه‌ها باشیم و بالعکس، این رسانه‌ها هستند که اقدامات ما را منعکس می‌کنند و می‌توانند یاری‌رسان مسؤولان باشند.

هدف مشترک مسؤولان و رسانه‌ها رضایت مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی فتح‌اللهی پیش از ظهر امروز با حضور در تحریریه خبرگزاری فارس گیلان با تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاری به‌حق کار سخت و طاقت‌فرسایی است و باید از این زحمات قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه پذیرای انتقاد سازنده هستیم، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با این ظرفیتی که در اختیار دارند زبان گویای مردم هستند و مشکلات را به سمع و نظر مسؤولان می‌رسانند.

فرماندار رشت با اذعان به اینکه قطعاً در مسیر اشتباهاتی هم ره می‌دهد افزود: قرار نیست همیشه مسؤولی باشد و نظر بدهد برخی مشکلات و معایب را خبرنگاران می‌توانند به ما بگویند و راه‌حل ارائه دهند و با نقد سازنده ایرادات را گوشزد کنند‌

وی با بیان اینکه شناسایی دقیق مشکلات توسط خبرنگاران امکان‌پذیر است، گفت: وقتی رسانه چشم بینای مسؤول و گوش شنوای یک مسؤول باشد خیال ما راحت است و می‌توانند در بین مردم و مسؤولان فرهنگ‌سازی درستی انجام دهند.

فتح‌اللهی با بیان اینکه رسانه‌ها چه نقد کنند و چه تعریف محترم هستند و باید با آن‌ها همکاری کرد، افزود: با نظارت و کنترل درست بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه قابل‌حل است.

فرماندار رشت با اذعان به اینکه رضایتمندی مردم برای اصحاب رسانه و مسؤولان هدفی مشترک است، تصریح کرد: ما می‌توانیم مکمل رسانه‌ها باشیم و بالعکس، این رسانه‌ها هستند که اقدامات ما را منعکس می‌کنند و امیدواریم در یک فضای خوب و سازنده به مردم صادقانه و بی‌منت خدمت کنیم تا مورد رضای خدا و مردم قرار بگیریم.

مدیر خبرگزاری فارس گیلان نیز با بیان اینکه رسانه حتی اگر نقد کند قصد کمک و رفع مشکلات مردم را دارد، اظهار کرد: ما متعهدیم که مشکلاتی که مردم به ما می‌رسانند را از مسؤولان مطالبه کنیم.

ابراهیم افشاری با اشاره به مشکلات مطروحه از سوی مردم در سامانه فارس من گفت: رویکرد خبرگزاری، تعامل برای رفع مشکلات مردم است و تیم رسانه‌ای خبرگزاری این مشکلات و نتایج پیگیری را منعکس کرده و می‌کند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول