اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

شاعر بوشهری: نقل‌قول منتشر شده از بنده در خصوص«روضه» کذب است

شاعر آئینی استان بوشهر گفت: اخیراً مطلبی که از قول بنده با عنوان «روضه‌خوانی به‌قصد اشک گرفتن از مخاطب» دریکی از خبرگزاری‌های رسمی منتشرشده، از اساس کذب و ساخته‌وپرداخته ذهن خبرنگار بوده است.

شاعر بوشهری: نقل‌قول منتشر شده از بنده در خصوص«روضه» کذب است

سید محمدصادق هاشمی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: اخیراً مطلبی که از قول بنده با عنوان «روضه‌خوانی به‌قصد اشک گرفتن از مخاطب» دریکی از خبرگزاری‌های رسمی منتشرشده، از اساس کذب، تهمت و دروغ محض بوده و این ساخته‌وپرداخته ذهن خبرنگار بوده است.

شاعر آئینی استان بوشهر بابیان اینکه اشک نشان‌دهنده ارتباط واقعی با یک پدیده است، بیان کرد: اگر این اشک برای ائمه اطهار و امام حسین (ع) باشد، آن اشک مقدس و عبادت محسوب می‌شود.

هاشمی بابیان اینکه عاشورا حقیقت انکارناپذیری است که باید از آن دفاع کرد، گفت: حیات نه‌تنها شیعه بلکه انسانیت به‌واسطه قیام امام حسین (ع) بوده؛ لذا با هر طرز تفکر و نگاهی باید مواظب بود که به نهضت عاشورای حسینی و اشک بر سیدالشهدا خدشه‌ای وارد نشود.

شاعر آئینی استان بوشهر با تاکید بر اینکه اشک بر سیدالشهداء عبادت است، گفت: محرم امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا، علاوه بر برگزاری مراسمات با رعایت پروتکل‌ها، فرصتی برای احیای روضه‌های خانگی است و اعضای خانه می‌توانند روضه‌خوانی را دعوت کنند تا در فضای منزل برای آن‌ها روضه بخواند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول