اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مشکلات اقتصادی کنونی از سوی بزک‌کنندگان امریکا به کشور تحمیل شد

یک مدرس دانشگاه با اشاره نقاط درخشان کارنامه 40 ساله انقلاب گفت: وجود مشکلات اقتصادی در شرایط کنونی که از سوی بزک کنندگان امریکا به کشور تحمیل شده نباید منجر به رأی به ناکارآمدی اقتصادی انقلاب در گام اول شود.

مشکلات اقتصادی کنونی از سوی بزک‌کنندگان امریکا به کشور تحمیل شد

آرش پاک اندیش مدرس دانشگاه و عضو اندیشکده اسرا در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب درباره مسئله نفوذ گفت: نفوذی ها به دنبال تحریف بینات انقلاب هستند. در حقیقت تهدید دهه پنجم انقلاب همین جریان نفوذ و فرصت طلبان هستند و مناطق جولان جریان تحریف نیز باید از سوی انقلابیون ناامن شود. 

وی گفت: از مهمترین اقدامات تخریبی جریان نفوذ در نظام اسلامی، تحریف‌گری به نفع بیگانگان و مقاصد آنان است. بخش وسیعی از آیات قرآن به جریان نفوذ و نفاق اختصاص یافته است؛ زیرا خطر آنها به نظام اسلامی بزرگ‌تر و خطرناک‌تر است؛ به طوری که دفع جریان نفوذ و نفاق به عنوان یک اولویت تعریف شده است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: در واقع آنچه برای جریان تحریف اهمیّت دارد و به جدّ هم دنبال می‌شود، تأثیرگذاری در اراده و تصمیمِ  مدیران و تصمیم‌گیرانِ نظام اسلامی است. نفوذی ها با کمترین هزینه می‌خواهند ضمن تاثیرگذاری روی تصمیمات مؤثران جبهه‌ حقّ در جهتِ اهداف و اغراض جریان امریکایی-صهیونیستی حرکت کنند.

وی اضافه کرد: حضرت امیر(ع) می‌فرمایند: «...اگر باطل از آمیزش با حق خالص مى‌شد، راه بر حق جویان پوشیده نمى‌ماند. و اگر حق در پوشش باطل پنهان نمى‌گشت زبان دشمنان یاوه‌گو از آن قطع مى‌گشت. ولى پاره‌اى از حق و پاره‌اى از باطل فراهم شده و در هم آمیخته مى‌شود، در این وقت شیطان بر دوستانش مسلط مى‌شود، و آنان که لطف حق شاملشان شده نجات مى‌یابند.‌»

پاک‌اندیش یادآور شد: جریان تحریف افرادی از درون سیستم هستند. این اشخاص همان دنیا طلبانی هستند که صرفاً به منافع شخصی خود فکر می کنند و به مصالح کشور و نظام کاری ندارند. 

این استاد دانشگاه تاکید کرد: تحریف کنندگان با نفوذ در ساختارها موجب اختلال در عملکردها می شوند و با ایجاد فرصت سوزی در قوه اجرایی کشور سعی در ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند. 

مولف کتاب کروبی در مدار سقوط تصریح کرد: نفوذ پدیده‌ای است که تحقق آن مرکب از عوامل ضـعف و روزنـه‌های درونـی و فرصـت یافتن عوامل و تمهیدات دشمن از همان منافذ است. دشمن به خوبی می‌داند که برای تـضعیف یـک کـشور در پروژه های نفوذ باید به ارکانش نفوذ کرد و به آن لطمه وارد ساخت. 

وی گفت: وجود مشکلات اقتصادی در شرایط کنونی که از سوی بزک کنندگان امریکا به کشور تحمیل شده نباید منجر به رأی به ناکارآمدی اقتصادی انقلاب در گام اول شود. واقعیت آن است که عملکرد چهل ساله‌ انقلاب اسلامی ، علی‌رغم ضعف ها و چالش های موجود ، در حوزه اقتصادی حاوی نقاط قوت و درخشان بسیاری است که باید در تحلیل عملکرد اقتصادی انقلاب مورد توجه قرار گیرد. 

پاک‌اندیش اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند جنگ امروز جنگ عزم‌های راسخ است و در واقع جنگ اراده هاست. بنابراین با سرلوحه قراردادن این مهم، جوانان انقلابی بایستی با عزمی راسخ و اراده‌ای مستحکم مناطق جولان تحریف کنندگان را که در ادامه همان نفوذ جریانی است، ناامن کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول