اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح ۷ پروژه عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق گرمسار

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار گفت: هفت پروژه عمرانی برق‌رسانی در هفته دولت سال جاری در شهرستان گرمسار افتتاح می‌شود.

افتتاح ۷ پروژه عمرانی در حوزه صنعت توزیع برق گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، ذبیح‌الله احمدی با بیان اینکه هفت پروژه عمرانی برق‌رسانی در هفته دولت سال جاری در شهرستان گرمسار افتتاح می‌شود، اظهار کرد: به‌منظور بهره‌برداری از این پروژه‌ها، اعتباری به مبلغ ۳۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه‌ها در زمینه‌های توسعه و اصلاح شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق و بهسازی انشعابات دیماندی آمپری، در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیر توزیع برق شهرستان گرمسار با اشاره به این‌که پروژه بهینه‌سازی یک‌هزار و ۵۰۰ دستگاه انشعابات دیماندی آمپری با مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال به انجام رسیده است، افزود: دو پروژه توسعه هفت هزار و ۸۹۵ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف جهت تأمین برق متقاضیان جدید با هزینه ۱۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال، ازجمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری به شمار می‌روند.

احمدی با بیان این‌که پروژه احداث و اصلاح سه هزار و ۷۴۴ متر شبکه روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان گرمسار با هزینه ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بهره‌برداری می‌شود، تصریح کرد: پروژه توسعه هفت دستگاه پست هوایی توزیع برق با قدرت یک‌هزار و ۹۱۵ کیلوولت آمپر با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال، از دیگر پروژه‌هایی است که افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دو پروژه بهینه‌سازی سه هزار و ۷۷۸ متر شبکه توزیع برق روستاهای سنرد و کهک و اصلاح پست هوایی به مبلغ یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال، از پروژه‌های قابل بهره‌برداری محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول