اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

امارات بازیچه پازل تبلیغات انتخاباتی ترامپ شد

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس، گفت: عادی‌سازی روابط امارات و رژیم صهیونیستی این کشور را منزوی خواهد کرد و مورد سرزنش سایر کشورهای جهان اسلام واقع می‌شود.

امارات بازیچه پازل تبلیغات انتخاباتی ترامپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا نوری‌قزلجه با انتقاد از اقدام امارات در علنی‌سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اقدام امارات، بازی در پازل انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا به نفع ترامپ بود که صورت گرفت.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: پیش از اینکه عادی‌سازی روابط اسرائیل و امارات اثری در وضعیت فلسطین و غرب آسیا داشته باشد، خوراک تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری ترامپ خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه از یک کشور مسلمان انتظار نمی‌رفت این چنین وارد بازی صهیونیست‌ها شود، عنوان کرد: البته این ارتباط از قبل به‌صورت غیرعلنی وجود داشت که امروز به‌صورت علنی درآمد اما این حرکت وجهه آنها در جهان اسلام را مخدوش می‌کند.

نوری‌قزلجه همچنین با اشاره به منزوی شدن تدریجی امارات در پی این اقدام، بیان داشت: حاکمان ابوظبی مورد نکوهش قرار گرفته‌اند و این موضوع هزینه زیادی برای آنها خواهد داشت، چنانچه در گذشته نیز قرارداد کمپ دیوید مشابه این موضوع بوده و نتیجه‌ای در بر نداشت.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون بیش از پیش موضع جبهه مقاومت تقویت می‌شود و صدای مردم فلسطین بیش از پیش شنیده می‌شود، این اقدام شاید ظاهرا در کوتاه‌مدت به نفع امارات باشد اما به در درازمدت چیزی از این کشور باقی نمی‌گذارد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول