اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرپرست ماشین سازی از بیمارستان مرخص شد

پزشک تیم فوتبال ماشین سازی تبریز توضیحاتی را در خصوص وضعیت سرپرست این تیم ارائه کرد.

سرپرست ماشین سازی از بیمارستان مرخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین سازی تبریز، سید محمد علوی مدیر تیم ماشین سازی تبریز در جریان دیدار تراکتور – ماشین  راهی بیمارستان شده بود  که همین موضوع نگرانی را در بین فوتبال دوستان تبریزی به همراه داشت اما خوشبختانه حال عمومی پیشکسوت ماشین سازی خوب است و او از بیمارستان مرخص شد.

مسعود عباس زاده پزشک تیم ماشین سازی در این خصوص گفت: بعد از اتفاق تلخ رخ داده در جریان دیدار روز گذشته و حضور به موقع اورژانس باعث شد تا بتوانیم وضعیت آقای علوی با تمهیدات پزشکی متعادل کنیم که جا دارد از خدمات و امکانات اورژانس حاضر در محل بازی تشکر و قدردانی کنیم.

پزشک ماشین سازی ادامه داد: دیشب آقای علوی به بیمارستان شهید مدنی انتقال داده شد و با اقدامات پزشکی به موقع احتمال وقوع هر خطری را رفع کردیم و بعد از آزمایشات لازم  و 10 ساعت تحت نظر بودن شرایط عمومی ایشان به حالت عادی تثبیت شد و پزشکان متخصص نیز دستور به ترخیص ایشان دادند و هیچ جای نگرانی نیست و امیدواریم هر چه زودتر آقای علوی به تمرینات برگردند.

باشگاه ماشین سازی از تمامی هواداران، پیشکسوتان و اصحاب رسانه که طی ساعات اخیر پیگیر حال آقای علوی بودند، کمال تشکر و قدردانی را دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول