اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

صلابت آزادگان نشانه ایستادگی ملت انقلابی ایران است

سپاه فجر فارس در بیانیه‌ای نوشت: بدون شک صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملت انقلابی ایران است که در طول تمام این سال‌ها در برابر انواع و اقسام دشمنی‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌ها سر خم نکرده و خورشید ولایت را چراغ راه سعادت خویش قرار داده است.

صلابت آزادگان نشانه ایستادگی ملت انقلابی ایران است

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس از شیراز، سپاه فجر فارس در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی نوشت: کتاب تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از صفحات زرینی است که هر یک از آن‌ها به دست فرزندان مومن، انقلابی و ایثارگر ایران اسلامی رقم خورده و پیوسته می‌درخشد و ۲۶ مردادماه یادآور بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی، تجلی‌گر رشادت‌های رادمردانی است که با تاسی از مکتب اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) و با پایداری و استقامت بی‌بدیل خویش جلوه‌های به‌یادماندنی را از عظمت و صلابت فرزندان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

در میان صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و همواره به‌عنوان سند استقامت، پایمردی، عزت، شرافت و مظلومیت ملت مسلمان ایران و به‌ویژه رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس باقی خواهد ماند.

بدون شک صلابت آزادگان، نشانه ایستادگی ملت انقلابی ایران است که در طول تمام این سال‌ها در برابر انواع و اقسام دشمنی‌ها، تحریم‌ها و توطئه‌ها سر خم نکرده و خورشید ولایت را چراغ راه سعادت خویش قرار داده است.

سپاه فجر استان فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزادگان سرافزار به میهن اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، آزادگان سلحشور و خانواده‌های محترم آزادگان تبریک عرض می‌کند.

انتهای خبر/ ل/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول