اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شورای شهر ساری تا اطلاع ثانوی از رسمیت خارج شد/ جلسات شورا تشکیل نمی‌شود

کوروش یوسفی یکی از اعضای شورای شهر ساری با اعلام اینکه به لحاظ قانونی جلسات شورای شهر باید متشکل از نصف تعداد اعضا به اضافه یک نفر برگزار شود، گفت: در حال حاضر این شرایط در شورای شهر ساری فراهم نیست.

شورای شهر ساری تا اطلاع ثانوی از رسمیت خارج شد/ جلسات شورا تشکیل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دستگیری چهارمین عضو شورای شهر ساری این سؤال را در افکار عمومی ایجاد کرد که بالاخره تکلیف جلسات  شورای شهر ساری و ترکیب اعضای آن به چه صورت خواهد بود.

برای پیگیری این موضوع با کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری گفت‌وگو کردیم.

یوسفی با اعلام اینکه به لحاظ قانونی جلسات شورای شهر باید متشکل از نصف تعداد اعضا به اضافه یک نفر برگزار شود، گفت: در حال حاضر این شرایط در شورای شهر ساری فراهم نیست.

وی افزود: شورای شهر ساری ۹ عضو اصلی و ۶ عضو علی‌البدل دارد، اگر از نظر قانونی از این حد نصاب بیافتد، فرمانداری ساری موظف است در فاصله زمانی محدودی به دلیل اینکه کار شورای شهر، شهرداری و کمیسیون‌ها دچار اخلال نشود، عضو علی‌البدل را به ردیف ۱ تا ۶ بر اساس نیازی که دارد به حضور در جلسات شورا دعوت کند.

به گزارش فارس، بر اساس برنامه‌ریزی، امروز جلسه شورای شهر ساری باید تشکیل می‌شد که به دلیل موانع قانونی ناشی از دستگیری چهارمین عضو شورا این جلسه تشکیل نشده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول