اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

آزادگان‌نمونه بارز در استقامت برای جوان ایرانی

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، گفت: جوانان ایرانی از صبر و استقامت اسرا درس و الگو بگیرید.

آزادگان‌نمونه بارز در استقامت برای جوان  ایرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در دیدار با آزادگان شهرستان نظرآباد که به مناسبت بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن انجام شد، گفت: در دوران دفاع مقدس جوانان این سرزمین با لبیک بر فرمان امام خمینی  پرچم اهل بیت علیهم السلام و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را برافراشتند و بستر ساز حکومت حضرت ولی عصر (عج) شدند.

وی با اشاره به صبر، استقامت، ایستادگی و ایثار آزادگان بزرگوار در دوره اسارت خودشان با تحمل سختی و مشقت مجروحیت‌های پس از این دوران افزود: آزادگان عزیز از قید نفس و نفسیات رهایى یافتند و این اسوه‌های استقامت از شکنجه‏‌هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند و نمونه های بارزی برای نسل جوان جامعه ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به سنگر خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری مجلس یازدهم شورای اسلامی یکی از انقلابی‌ترین و ارزشی‌ترین مجلس پس از انقلاب اسلامی است و رزمندگان دیروز و نمایندگان امروز در مجلس در کنار نمایندگان جوان انقلابی در سنگر مجلس شورای اسلامی با تمام قوا در جهت بهبود شرایط کشور، اقتصاد و معیشت مردم حضور دارند و  وظایف نمایندگی خود را با تمام تلاش انجام خواهند داد.

حدادی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین مسائل در کشور اقتصاد و رونق تولید است، اضافه کرد: پیام‌های مقام معظم رهبری در سالهای اخیر روشن و شفاف در حوزه اقتصادی و حمایت از تولید داخلی است و این به معنی اهمیت موضوع است و امروز همه مسؤولین کشوری باید تلاش کنند با رفع موانع از پیش پای تولید موجب اشتغال، رونق اقتصادی و سامان بخشی معیشت مردم شوند و دولت باید وظیفه اجرایی خود را با توجه به ظرفیت‌های عظیم داخلی دربخش‌های مختلف انجام دهد.

وی گفت: آزادگان آئینه اخلاق، ادب، منش و رفتار انقلابی هستند و امروز مدیران و مسؤولان کشور همه تلاش خود را در جهت رفاه حال این عزیزان انجام داده و به تاسی از جوشش خون شهدا در مسیر انقلاب اسلامی گام برداشته و وظایف خود را در قبال ایثارگری های آنان انجام دهند و بر خود وظیفه می‌دانم در مجلس مسائل پیرامون آزادگان سرافراز را با جدیت دنبال کنم.

انتهای پیام/ک.ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول