اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تدوین دوباره طرح جامع گردشگری سمنان توجیه اقتصادی ندارد

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: تدوین دوباره طرح جامع گردشگری استان سمنان چندان توجیه اقتصادی ندارد.

تدوین دوباره طرح جامع گردشگری سمنان توجیه اقتصادی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان سمنان که به ریاست فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار کرد: طرح جامع گردشگری استان سمنان در سال‌های گذشته تدوین شده است و در جلسات قبلی تصمیم‌گیری شد که ویرایش و اصلاح این طرح در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: با علم بر این موضوع، ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای ویرایش طرح جامع گردشگری استان سمنان مصوب شد و تخصیص یافت و تدوین دوباره طرح جامع گردشگری چندان توجیه اقتصادی ندارد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بیان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور، صلاح نیست که دوباره‌کاری در تدوین طرح‌های جامع از سوی دستگاه‌های اجرایی انجام شود.

سعدالدین تصریح کرد: طرح‌های پژوهشی در استان سمنان باید از دیدگاه‌های نظری فاصله بگیرد و رویه‌ای کاربردی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، بنیاد نخبگان و جهاد دانشگاهی استان سمنان برای اجرای طرح‌های پژوهشی استفاده شود.

استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های سمنان در اجرای طرح‌های پژوهشی  

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: مشاوران طرح دستگاه‌های اجرایی در زمان اجرای طرح‌های پژوهشی در شورای برنامه‌ریزی استان برای ارائه گزارش حضور پیدا خواهند کرد.

نادر مالکی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان سمنان تا آنجایی که می‌توانند برای اجرای طرح‌های پژوهشی از ظرفیت دانشگاه‌ها و پژوهشگران استان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها در انجام طرح‌های پژوهشی با توجه به هشت اولویت توسعه استان افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های پژوهشی در استان کاربردی و دارای نتایج ملموس باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول