اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

قلدری مایکروسافت برای کاربران ویندوز 10

مایکروسافت به کاربران ویندوز 10 اعلام کرده که نمی توانند مرورگر جدید این شرکت موسوم به اج را از روی رایانه های خود پاک کنند.

قلدری مایکروسافت برای کاربران ویندوز 10

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، اگر چه مرورگر اج مایکروسافت برای استفاده از اینترنت، مرورگری مفید و مناسب است. اما مایکروسافت با ناممکن کردن قابلیت پاک کردن این مرورگر از روی رایانه مجهز به ویندوز ۱۰ کاربران را آزرده است.

به روزرسانی های اجباری ویندوز ۱۰ منجر به نصب ناخواسته مرورگر اج بر روی رایانه های کاربران می شود و بسیاری از آنها از اینکه مرورگر مذکور بدون کسب اجازه به رایانه هایشان اضافه می شود، ناراحت هستند. در عین حال مایکروسافت توجهی به این اعتراض ها ندارد و تصور می کند با مجبور کردن کاربران به نصب مرورگر اج آنها را به استفاده از مرورگر یادشده ترغیب می کند.

البته راه هایی برای حذف مرورگر اج از ویندوز ۱۰ وجود دارد، اما این کار برای کاربران عادی چندان ساده نیست. این مساله موجب شده تا برخی کاربران معترض مرورگر اج را به یک بدافزار تشبیه کنند که خود را به زور به سیستم عامل ویندوز پیوند زده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول