اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

«کافه رسانه» خبرگزاری فارس افتتاح شد

«کافه رسانه» خبرگزاری فارس با هدف ایجاد فضایی برای گپ و گفت اهالی رسانه و گعده‌های دانشجویان خبر افتتاح شد.

«کافه رسانه» خبرگزاری فارس افتتاح شد

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، «کافه رسانه» خبرگزاری فارس بعد از ظهر امروز -یکشنبه ۲۶ مردادماه با حضور پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس و جمعی از اساتید هنر و رسانه در دانشکده فارس افتتاح شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم که با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بود، تیرانداز در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم سید عبدالله زاویه از اعضاء سردبیری خبرگزاری فارس که فروردین ماه بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، در سخنانی گفت: امیدوارم کافه رسانه خبرگزاری فارس محلی برای گپ و گعده های رسانه ای باشد.در حقیقت باید درباره موضوعات و مسائل مربوط به رسانه و رسانه انقلابی، محلی برای فکر کردن وجود داشته باشد و افراد با استعداد و علاقه مند به حوزه رسانه جایی برای گرد هم آمدن داشته باشند.

وی ادامه داد: این عزیزان باید محفلی برای حل و فصل موانع رسانه داشته باشند که به حضور اساتید و کارشناسان احتیاج دارد و همچنین این گعده ها نیاز به تجربه سازی دارد.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در گام دوم به احصاء مشکلات حوزه رسانه اشاره کرد و اظهارداشت: بعد از اینکه مشکلات شناسایی و استخراج شد، حالا در گام بعدی ما به این نیاز داریم که چطور به راه کار برسیم و مشکلات رسانه ها چگونه حل شود. در همین راستا انتظار داریم دوستان ما در بخش آموزش خبرگزاری فارس بتوانند فکری برای این موضوع کنند و افرادی را تربیت کنند که راه کارهای در نظر گرفته شده را با مراحلی نظیر استعدادیابی و شناسایی افراد توانمند به مرحله عملیاتی شدن دربیاورند.

وی در پایان گفت: این فضا برای اهالی رسانه بسیار مغتنم است و با ذوق و سلیقه ای که دوستان داشته اند، امیدوارم بتوانیم جلسات دوستانه ای در یک فضا و محیط فرهنگی داشته باشیم و ایفاگر نقش خود در پیشرفت کار رسانه باشیم.

به گزارش فارس، در این مراسم یکی دیگر از استودیوهای خبرگزاری فارس واقع در دانشکده این خبرگزاری با گرامیداشت یاد و نام سیدعبدالله زاویه افتتاح شد.

کافه رسانه، مکانی برای برگزاری مراسم رسانه‌ای و فرهنگی و نیز محلّی برای گپ و گفت و گعده‌های دانشجویان خبر و اهالی رسانه خواهد بود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول