اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کمک 17 میلیارد ریالی کمیته امداد ایلام به کسبه خسارت دیده حادثه آتش سوزی پاساژ«سرابله »

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کمک 17 میلیارد ریالی کمیته امداد ایلام به کسبه خسارت دیده حادثه آتش سوزی پاساژ سرابله خبر داد.

کمک 17 میلیارد ریالی کمیته امداد ایلام به کسبه خسارت دیده حادثه آتش سوزی پاساژ«سرابله »

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در سفر به شهرستان چرداول به همراه فرماندار و امام جمعه این شهرستان از پاساژی که چند روز پیش در اثر حادثه آتش سوزی 34 مغازه آن از بین رفته و کسبه آن بیکار شده‌اند، بازدید کرد.

کسبه آسیب دیده این مغازه در این بازدید در زمینه خسارات وارد شده به کسب و کارشان  و گرفتاری‌های ناشی از این حادثه، مشکلات خود را بیان کردند.

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد ایلام در این دیدار، گفت: این نهاد اگرچه که مسوولیتی در این زمینه ندارد و این نوع خسارت‌ها در حوزه فعالیت کمیته امداد نیست، خسارت دیدگان هم مددجوی کمیته امداد نیستند اما با توجه به درخواست‌های مطرح شده در این زمینه سعی خواهیم کرد به این حادثه دیدگان کمک کنیم.

وی افزود: از آنجایی که34 کسبه در این حادثه محل کسب شان از بین رفته است تلاش می‌کنیم به هریک از این خسارت دیده‌ها تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای راه اندازی مجدد کسب و کار خود و بازگشت به عرصه اشتغال، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کنیم.

انتهای پیام/ 970877

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول