اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

اعتراض صادر کنندگان محصولات کشاورزی به تعلیق کارت‌های بازرگانی

تعدادی از صادر کنندگان محصولات کشاورزی در نامه‌ای به تعلیق کارت های بازرگانی از سوی بانک مرکزی، سازمان توسعه تجارت و سازمان صنعت معدن و تجارت استان‌ها اعتراض کرده و به عواقب این تصمیم هشدار دادند.

اعتراض صادر کنندگان محصولات کشاورزی به تعلیق کارت‌های بازرگانی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، تعدادی از صادر کنندگان محصولات کشاورزی از تصمیم اخیر بانک مرکزی، سازمان توسعه تجارت و سازمان صنعت معدن و تجارت استان‌ها نسبت به تعلیق درآوردن کارت‌های بازرگانی صادر کنندگان محصولات کشاورزی اعتراض کردند. این صادر کنندگان تعلیق کارت بازرگانی صادر کنندگان را اقدام ناگهانی و غیرکارشناسانه خواندند.

صادر کنندگان طی نامه‌ای که به رئیس اتحادیه ملی صادرات محصولات کشاورزی نوشتند اعلام کردند که این اقدام غیرکارشناسی بوده و ضمن ایجاد خسارت به همه اقشار زحمت کش تولید کننده و صادر کننده منجر به توقف صادرات و فاسد شدن محصولات آماده صادرات شده است. 

آنها همچنین تاکید کردند که صادرات محصولات کشاورزی را متوقف خواهند کرد و کسانی که مسئولیت مستقیم این اقدام را دارند باید پاسخگوی از دست رفتن فرصت‌های صادراتی و ضرر و زیان صادر کنندگان باشند.

به گزارش فارس، پس از آنکه 27 میلیارد دلار ارز صادراتی در سالهای 97 و 98 به کشور برنگشت بانک مرکزی پس از مهلت‌های مکرر به صادر کنندگان، کارت بازرگانی آنها را تعلیق کرد. 

متن این نامه به این شرح است:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول